Gå til innhold

IKKE -krydret eller for stekt mat!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Skal ut å spise i morgen! Og har igjen fått mageproblemer. Jeg tåler ikke for stekt mat, kan nesten ikke steke ting og det kan heller ikke være krydret! Har jeg et problem eller finnes det mat for meg også?

Skal foresten spise på en italiensk resturant hadde jeg tenkt. Liker den maten!

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på lasagne al forno....

Pastaretter bør vel kunne gå greit for magen? De har somregel milde varianter på menyen, med tanke på barnemager.

Gjest catiki21
Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på lasagne al forno....

Pastaretter bør vel kunne gå greit for magen? De har somregel milde varianter på menyen, med tanke på barnemager.

Tusen takk for forslag til hva jeg kan ha! Godt å være litt forbredt før en bestiller, sånn at en ikke bruker en halvtime bare på bestillingen!

Da får jeg se litt på menyen hva som høres greies ut for min mage! *Må vel snakke med min mage, hva den godtar?*

*Ler for meg selv her jeg sitter* Men det går vel greit i morgen håper jeg!

Skrevet

Bare spør etter en mild pastarett, så går det nok bra.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg holder meg da til milde pastaretter, kylling, kalkun. Kalv går også bra.

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg holder meg da til milde pastaretter, kylling, kalkun. Kalv går også bra.

Takk for svaret! Burde sikkert skrevet at jeg ikke kan spise kalkun og kylling også, siden det er derfor jeg ble syk! Tror det er derfor. Men om ikke kalv er stekt på for hard varme så hadde det vært utrolig godt.

Gjest Shira12
Skrevet

Takk for svaret! Burde sikkert skrevet at jeg ikke kan spise kalkun og kylling også, siden det er derfor jeg ble syk! Tror det er derfor. Men om ikke kalv er stekt på for hard varme så hadde det vært utrolig godt.

Hvorfor kan du ikke spise kylling? Pga at du ikke takler smaken?

Men det er mange gode pastaretter. Men nå må jeg slutte og diskutere mat, har ikke spist i dag, og nå uler magen i protest her ;o)

Gjest catiki21
Skrevet

Hvorfor kan du ikke spise kylling? Pga at du ikke takler smaken?

Men det er mange gode pastaretter. Men nå må jeg slutte og diskutere mat, har ikke spist i dag, og nå uler magen i protest her ;o)

Du må komme deg til kjøleskapet snart å finne noe mat;)! Nei, du kan jo ikke det siden du må faste. Håper du snart får spise da!

Hvorfor jeg ikke kan spise kylling er fordi jeg ikke vil. Jeg har prøvd å kutte ut kylling, har ikke spist det så mye etter at jeg ble syk! 5 ganger eller noe! Prøver å styre unna. Jeg må hvertfall styre unna kylling på resturant i tilfelle det kan gjøre verre.

Det er ikke at jeg ikke liker kylling lokta, jeg kunne spist kylling døgnet rundt om det var så. Men jeg må la være og prøve å spise ting som jeg vet kanskje ikke er så mye bakterier i!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...