Gå til innhold

Hvordan ser en doler ut?

Anbefalte innlegg

Gjest bobla sprekker snart
Skrevet

Hvilke dolere vet du utseende til? Hvem lurer du på hvordan ser ut?

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• amber sun

4

• pekkaline

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dolere ser ut som folk flest, men det er mange pene blandt dem :)

Skrevet

Kjenner ikke utseendet til noen her jeg. Men jeg antar at alle setter seg ned med dol kun når de er nygredd og sminket. Oppstasa i kjoler-bluser (og mennene i dress) etter at hele huset er ryddet og rengjort, ukens meny er planlagt,skritt-telleren viser minst 10.000, hunden er luftet og fruktfatet fylt opp ;)

For jeg er sikkert unik her jeg sitter, med sovesveis og øyensverten langt under øyene, og en dagen-derpå-form. ;) Håper virkelig ingen ringer på døra!!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjenner ikke utseendet til noen her jeg. Men jeg antar at alle setter seg ned med dol kun når de er nygredd og sminket. Oppstasa i kjoler-bluser (og mennene i dress) etter at hele huset er ryddet og rengjort, ukens meny er planlagt,skritt-telleren viser minst 10.000, hunden er luftet og fruktfatet fylt opp ;)

For jeg er sikkert unik her jeg sitter, med sovesveis og øyensverten langt under øyene, og en dagen-derpå-form. ;) Håper virkelig ingen ringer på døra!!

Ja, jeg har alltid tiara og ballkjole og et glass champagne i hånda når jeg doler. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dolere ser ut som folk flest, men det er mange pene blandt dem :)

Det er da bare babes og hunks på dol, eller? ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er da bare babes og hunks på dol, eller? ;)

Klart det. Og du er langt oppe på babes lista, lys og fager som du er.

Skrevet

Trodde jeg var den eneste.

Skrevet

Spørsmålet kan være: trekker du snittet opp eller ned?

Opp = glamour.

Ned = elendighet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Klart det. Og du er langt oppe på babes lista, lys og fager som du er.

Takk, søta. :)

Du topper nok de mørkhåredes liste, eller kanskje jeg skal si de mørkpelsede. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk, søta. :)

Du topper nok de mørkhåredes liste, eller kanskje jeg skal si de mørkpelsede. ;)

Takk takk, du er veldig generøs!

*Smiler pent og kaster på mørke lokker*

Skrevet

Jeg har møtt mange herfra, så jeg vet hvordan i alle fall ti-femten stykker ser ut. Enkelte er gode venner også på privaten.

Skrevet

Jeg vet hvordan flere ser ut, siden jeg både har møtt noen og også har sett bilder av rundt hundre stykker.

Det er som de andre sier, stort sett babes og hunks alle sammen.

Jeg er en av de blonde babe'sene. *S*

Skrevet

Jeg forsøkte akkurat å redde deg løs fra slottet hvor Grombian (? var det det tro? Får spørre 7åringen når hun kommer inn igjen) holder deg fanget. Men jeg måtte gi tapt for de uberegnelige skilpaddene med vinger. ;-P

Hilsen meg som låner 7åringens Super Mario-spill, hehe.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg forsøkte akkurat å redde deg løs fra slottet hvor Grombian (? var det det tro? Får spørre 7åringen når hun kommer inn igjen) holder deg fanget. Men jeg måtte gi tapt for de uberegnelige skilpaddene med vinger. ;-P

Hilsen meg som låner 7åringens Super Mario-spill, hehe.

Hehe, bra du redder en stakkars prinsesse i nød. Men Grombian har jeg aldri hørt om. Er det det nye Mario-spillet, eller?

Skrevet

Hehe, bra du redder en stakkars prinsesse i nød. Men Grombian har jeg aldri hørt om. Er det det nye Mario-spillet, eller?

nei uff, det var Bowser.

Det er jeg som ikke har fulgt med. Jeg får himlende blikk her når jeg spør hva den der Gombian'en jeg skal sloss mot heter.

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...