Gå til innhold

Hvordan ser en doler ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

nei uff, det var Bowser.

Det er jeg som ikke har fulgt med. Jeg får himlende blikk her når jeg spør hva den der Gombian'en jeg skal sloss mot heter.

hehe

Hihi. Bowser hørtes velkjent ut. :)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• amber sun

4

• pekkaline

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Litt vanskelig å forklare hvordan en Glimtipper ser ut og det er få gode bilder av slike som meg. Men jeg har både prikker og striper, såpass kan jeg fortelle.

Skrevet

Litt vanskelig å forklare hvordan en Glimtipper ser ut og det er få gode bilder av slike som meg. Men jeg har både prikker og striper, såpass kan jeg fortelle.

Men hva i all verden kommer nicket ditt av, kan jeg spørre om det? :-)

Første gang jeg så det trodde jeg du var Bodø Glimt-supporter ;-D

Skrevet

Ser du bare inn?

Beklager, det var egentlig en usannsynlig teit kommentar angående eget utseende :)

Skrevet

Spørsmålet kan være: trekker du snittet opp eller ned?

Opp = glamour.

Ned = elendighet.

Tror det blir ned i dag. Til vanlig så ser jeg bra ut, men ikke i dag :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Beklager, det var egentlig en usannsynlig teit kommentar angående eget utseende :)

Og så jeg som trodde at du tok en Willy Wonka kommentar :-)

Du vet, der de sier at noen karameller ser runde ut, selv om de er firkantet, fordi de ser rundt og ut. Eller noe sånt, jeg husker det ikke ordrett.

Skrevet

Men hva i all verden kommer nicket ditt av, kan jeg spørre om det? :-)

Første gang jeg så det trodde jeg du var Bodø Glimt-supporter ;-D

Hehe, nå kan du lure ;)

Neida, det er litt sært. Men jeg liker å ha originale nick, så da jeg tidligere het engelske "Glimmer", så holdt det ikke lenge. Dette var under presidentvalget i USA og jeg fant ut at konen til Al Gore het Tipper ved en tilfeldighet. Nå har jeg lite til overs for amerikanske presidentkandidater generelt, men det var det søteste fornavnet jeg har hørt. Så da ble det Glimtipper :)

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan webmaster ser ut.

De dolerne jeg har møtt har sett forbausende normale ut.

Skrevet

Det er bare deilige og sexye folk på dol. Det er opplest og vedtatt

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Du vet, der de sier at noen karameller ser runde ut, selv om de er firkantet, fordi de ser rundt og ut. Eller noe sånt, jeg husker det ikke ordrett.

Willy Wonka er tross alt bedre enn Willy Wanker.

Skrevet

Jeg vet hvordan Ulvinnen, Gyda og annegunn ser ut:-) Ikke sikkert jeg hadde kjent dem igjen på gata da, men....

Skrevet

Åja.. hehe. Så kreativt er ikke hodet mitt på en søndag, det er sikkert! Det er mer sånn nattestid ute i uka engang, det.. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vet hvordan Ulvinnen, Gyda og annegunn ser ut:-) Ikke sikkert jeg hadde kjent dem igjen på gata da, men....

Si ikke det. Straks en ulv kom bort til deg på gata og gav labb, så ville du nok kjent meg igjen ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åja.. hehe. Så kreativt er ikke hodet mitt på en søndag, det er sikkert! Det er mer sånn nattestid ute i uka engang, det.. ;)

:-)

Da får jeg huske å titte på kalenderen neste gang du kommer med en morsom kommentar.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har møtt mange dolere, og de fleste ser ut som de skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...