Gå til innhold

Hvordan ser en doler ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, nå kan du lure ;)

Neida, det er litt sært. Men jeg liker å ha originale nick, så da jeg tidligere het engelske "Glimmer", så holdt det ikke lenge. Dette var under presidentvalget i USA og jeg fant ut at konen til Al Gore het Tipper ved en tilfeldighet. Nå har jeg lite til overs for amerikanske presidentkandidater generelt, men det var det søteste fornavnet jeg har hørt. Så da ble det Glimtipper :)

Moro! :o)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• amber sun

4

• pekkaline

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Si ikke det. Straks en ulv kom bort til deg på gata og gav labb, så ville du nok kjent meg igjen ;)

Da skulle jeg nok fiksa det, ja ;-)

Skrevet

Jeg vet hvordan Ulvinnen, Gyda og annegunn ser ut:-) Ikke sikkert jeg hadde kjent dem igjen på gata da, men....

Hmmm... Men jeg vet faktisk ikke hvordan du ser ut, gjør jeg det?

Skrevet

Hehe, nei, men det er fordi jeg er så dårlig på å sende bilder via PC'n. Du husker vel at vi mailet en gang, så da fikk jeg se hvordan du så ut :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Man må være priviligert (eller ekstra utholdende med masing) for å få bilde av togli. Jeg har et av henne liggende i mailboksen min som jeg kan sende deg - forutsatt at togli godkjenner det, selvsagt.

Men det minner meg på at jeg ikke har fått noe bilde av Lillevill i sparkedressen enda. *Hinter*

Skrevet

Haha! Var lenge siden jeg hadde sett det nå! :)

Du får ta en oppfølger :-) *entusiastisk*

Skrevet

Man må være priviligert (eller ekstra utholdende med masing) for å få bilde av togli. Jeg har et av henne liggende i mailboksen min som jeg kan sende deg - forutsatt at togli godkjenner det, selvsagt.

Men det minner meg på at jeg ikke har fått noe bilde av Lillevill i sparkedressen enda. *Hinter*

Jeg tenkte på det senes i går.... Men jeg har kanskje et annet liggende her, som jeg kan kaste i posten.

Skrevet

Hehe, nei, men det er fordi jeg er så dårlig på å sende bilder via PC'n. Du husker vel at vi mailet en gang, så da fikk jeg se hvordan du så ut :-)

Du så reisesidene, sant? Der ligger det masse gamle skrytebilder av Lillevill også... Mangler bare oppdatering de siste fire månedene elle rnoe sånt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tenkte på det senes i går.... Men jeg har kanskje et annet liggende her, som jeg kan kaste i posten.

Gjør det, jeg er helt klar for å motta bilder nå.

Skrevet

Gjør det, jeg er helt klar for å motta bilder nå.

Sånn :)

Skrevet

Du så reisesidene, sant? Der ligger det masse gamle skrytebilder av Lillevill også... Mangler bare oppdatering de siste fire månedene elle rnoe sånt.

Ja, var bilder fra div. reiser, så vidt jeg kan huske. Hadde nok aldri kjent deg igjen om jeg møtte deg på gata, men har en viss pekepinn på hvordan du ser ut :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, var bilder fra div. reiser, så vidt jeg kan huske. Hadde nok aldri kjent deg igjen om jeg møtte deg på gata, men har en viss pekepinn på hvordan du ser ut :-)

Annegunn er lett gjenkjennelig :)

Da jeg skulle møte henne første gang, så kjente jeg henne igjen på langt hold bare ut fra bildene. Så du hadde nok klart det, du også.

Skrevet

Annegunn er lett gjenkjennelig :)

Da jeg skulle møte henne første gang, så kjente jeg henne igjen på langt hold bare ut fra bildene. Så du hadde nok klart det, du også.

Jeg er innmari dårlig på sånt altså! Ser jeg en person i sitt "rette" miljø, går det veldig bra, men er personen på et helt annet sted er jeg helt "uttafor". Dvs. at på en DOL-fest hadde jeg kjent henne igjen, men på gata i Oslo e.l., så hadde jeg antagelig gått rett forbi *flire*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er innmari dårlig på sånt altså! Ser jeg en person i sitt "rette" miljø, går det veldig bra, men er personen på et helt annet sted er jeg helt "uttafor". Dvs. at på en DOL-fest hadde jeg kjent henne igjen, men på gata i Oslo e.l., så hadde jeg antagelig gått rett forbi *flire*

Nå visste jeg hvor jeg skulle finne henne, så det var bare å sile menneskemengden. Klart at det hjalp. Men jeg tror jeg hadde kjent henne igjen uansett.

Deg derimot, er jeg ikke så sikker på. Men så har jeg bare sett ett bilde av deg.

Skrevet

Nå visste jeg hvor jeg skulle finne henne, så det var bare å sile menneskemengden. Klart at det hjalp. Men jeg tror jeg hadde kjent henne igjen uansett.

Deg derimot, er jeg ikke så sikker på. Men så har jeg bare sett ett bilde av deg.

Vi får satse på at iallefall en av oss kjenner den andre igjen dersom vi skulle møtes en gang!

Jeg tror jeg har sagt jeg skal sende deg bilde på PC'n... :-/

*skjerpings*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...