Gå til innhold

Hvordan ser en doler ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi får satse på at iallefall en av oss kjenner den andre igjen dersom vi skulle møtes en gang!

Jeg tror jeg har sagt jeg skal sende deg bilde på PC'n... :-/

*skjerpings*

Ja, det stemmer, du har lovt meg flere bilder av deg.

*Forventningsfull*

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• amber sun

4

• pekkaline

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Annegunn er lett gjenkjennelig :)

Da jeg skulle møte henne første gang, så kjente jeg henne igjen på langt hold bare ut fra bildene. Så du hadde nok klart det, du også.

Pøh, du trengte jo bare å lete etter en forskremt sjel som tittet seg nervøst omkring...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Pøh, du trengte jo bare å lete etter en forskremt sjel som tittet seg nervøst omkring...

He he, og så jeg som oppfattet deg som selvsikkerheten selv :-)

Skrevet

He he, og så jeg som oppfattet deg som selvsikkerheten selv :-)

Meg? Så feil kan man ta :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Meg? Så feil kan man ta :P

Ja, om du var nervøs, så må jeg ha bommet fullstendig.

Rart med det. Da jeg skulle treffe amber første gang, var jeg veldig nervøs, mens hun ikke en gang tenkte tanken.

Men nå har jeg erfart at jeg blir mindre nervøs for hver ny doler jeg møter, så om det nå blir alvor av at jeg treffer Alana i år, så kommer jeg til å ta det på strak arm :-)

(Jeg venter forresten på en kommentar til siste mailen du fikk)

Skrevet

Ja, det stemmer, du har lovt meg flere bilder av deg.

*Forventningsfull*

*noterer*

Skrevet

Ja, om du var nervøs, så må jeg ha bommet fullstendig.

Rart med det. Da jeg skulle treffe amber første gang, var jeg veldig nervøs, mens hun ikke en gang tenkte tanken.

Men nå har jeg erfart at jeg blir mindre nervøs for hver ny doler jeg møter, så om det nå blir alvor av at jeg treffer Alana i år, så kommer jeg til å ta det på strak arm :-)

(Jeg venter forresten på en kommentar til siste mailen du fikk)

Jeg har også blitt mindre nervøs etterhvert, men hvor nervøs jeg er har også noe med forventning og forhåpninger å gjøre.

*åpner mailen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...