Gå til innhold

Det snør i Stavanger!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Er det syner jeg ser, eller snør det faktisk her! Det snør faktisk! Jeg kan ikke tro det, første snøen som kommer hit nå! Jeg er imponert her jeg sitter å doler!

Skrevet

Da er altså snøen på veg sørover! Sluttet å snø her.

Gjest catiki21
Skrevet

Da er altså snøen på veg sørover! Sluttet å snø her.

Ok. Da får sikkert sørlandet også snø. hvis det ikke stopper her i stavanger da! Er hvertfall godt å se første snøen som kommer her;)!

Gjest catiki21
Skrevet

Det snør ikke her på Forus.

Oki, er det så lokalt. Jeg bor på Hillevåg og her snør det. Kan hende det snør snart hos deg, ikke lenge siden det begynte her!

Skrevet

Utrolig!

Trodde nesten vi skulle hoppe over snøen iår jeg.

Nå sendte jeg akkurat 7åringen ut for å benytte sjansen mens snøen er her, hun tumler rundt med bikkja mens snøen laver ned. :-D

Skrevet

Det snør ikke her på Forus.

Snør det ikke på Forus?

Da må det være svært lokalt ja.

Gjest supergirlsnob
Skrevet

Snør det ikke på Forus?

Da må det være svært lokalt ja.

Jooo!! Nå begynte det her også. :)

Skrevet

Se det ja!

Da blir det vinter på Forus også.

*s*

Gjest catiki21
Skrevet

Da tar det ca en halvtime i luftlinje fra her jeg bor til deg med snøen:P! Bare til info!

Skrevet

Se det ja!

Da blir det vinter på Forus også.

*s*

Hehe.. Ja, lurer på om det er derfor kirkeklokkene ringer også. *s*

Skrevet

Hehe.. Ja, lurer på om det er derfor kirkeklokkene ringer også. *s*

*LOL*!!

Det skal du ikke se bort ifra. ;-P

Skrevet

Ja, det er jo helt sjokkerende! Håper for ungenes del at det kommer litt mer, og at det blir liggende.

Skrevet

Hyggelig å høre at det er fint og hvitt i fødebyen min:)

Her i Oslo er det myye snø nå, skikkelig stemningsfullt.

Skrevet

Snø er ok. Men det hagl-sluddet som var på Sola i går kan jeg jammen styre meg for.

Gjest catiki21
Skrevet

Snø er ok. Men det hagl-sluddet som var på Sola i går kan jeg jammen styre meg for.

Der er jeg enig. Det er vondt å få haggel på seg. Det haggla både tirsdag og i går her jeg bor!

Gjest catiki21
Skrevet

Hyggelig å høre at det er fint og hvitt i fødebyen min:)

Her i Oslo er det myye snø nå, skikkelig stemningsfullt.

Jeg elsker å informere og elsker snø! Godt å vasse litt i snø! Men må ta på meg sikkelig på beina mine i morgen selv om jeg har hatt det lenge. Men trenger et par ullsokker, blir så våt på denne tida. Men snø er herlig! Er vant med en meter hvert år fra jeg ble født der jeg kommer fra, så det er godt å endelig se snø!

Gjest catiki21
Skrevet

Ja, det er jo helt sjokkerende! Håper for ungenes del at det kommer litt mer, og at det blir liggende.

Ja det håper jeg også for ungenes sin del! Selv blir jeg en unge når det kommer snø! Elsker snø. Er vandt med mye mer snø fra der jeg kommer fra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...