Gjest pizza2night Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 noen som kan anbefale et bra pizzasted som leverer på døra. Er veldig glad i Peppes men det blir for dyrt for meg nå. Forslag? 0 Siter
Gjest Lydia nalen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Longyearbyen Take-away, eller Singapore Pizza-Boyz. Vet at det er en bra en i Sidney også. 0 Siter
Gjest pizza2night Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Longyearbyen Take-away, eller Singapore Pizza-Boyz. Vet at det er en bra en i Sidney også. Leverer de på døra altså? 0 Siter
Gjest Lydia Nalen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Leverer de på døra altså? Litt avhengig av hvor du bor, men det sa du jo ingenting om, så det er vel ganske fritt, eller ? 0 Siter
Gjest pizza2night Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Litt avhengig av hvor du bor, men det sa du jo ingenting om, så det er vel ganske fritt, eller ? ja,jeg skjønte at du var ironisk og at jeg glemte å skriver"hvor". men takk for at du engasjerte deg. Men nå blir det Pizza snart, enn om ikke ifra Sydney!! Hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.