Gå til innhold

Hva slags yrke har dere?

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

7

• amber sun

2

• Angelica :o)

2

• frøken rosanna

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Overbuljongterningpakkmesterassistent.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å være selvstendig næringsdrivende kan da være hva som helst. Gubben er bonde, naboen er snekker, ei venninne av meg driver butikk og en annen i omgangskretsen driver eget datafirma. Altså, selvstendig næringsdrivende...

Jeg er konsulent. :-D

Skrevet

Å være selvstendig næringsdrivende kan da være hva som helst. Gubben er bonde, naboen er snekker, ei venninne av meg driver butikk og en annen i omgangskretsen driver eget datafirma. Altså, selvstendig næringsdrivende...

Jeg er konsulent. :-D

Konsulent er også hva som helst, innen de fleste yrker!

Skrevet

førti prosent jobbing i en duppedingssjappe og førti prosent i et community hos nrk.

Gjest pedagogen
Skrevet

førskolelærer

Samme her, jobber som styrer.

Skrevet

Det var vel poenget...

Skrevet

Hva er egentlig en konsulent da? Altså, hva gjør en konsulent, sånn på generell basis, siden en kan ha konsulent i de fleste yrker.

er det en slags rådgiver, eller en som finner løsninger, eller en som løser oppgaver?

Hvordan definerer man en konsulent?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva er egentlig en konsulent da? Altså, hva gjør en konsulent, sånn på generell basis, siden en kan ha konsulent i de fleste yrker.

er det en slags rådgiver, eller en som finner løsninger, eller en som løser oppgaver?

En konsulent er ofte innleid ekstra arbeidskraft.

I utgangspunktet skulle vel en konsulet være en ekstern rådgiver, men nå er det i stedet gjerne ekstrahjelp.

Skrevet

Jobber med lyd

Får du ofte høre at lyden er helt rævva?:-)

Skrevet

Jeg kjenner ei som er konsulent i baristabransjen - hun reiser rundt og lærer opp folk i å lage kaffe :-)

Skrevet

En konsulent er ofte innleid ekstra arbeidskraft.

I utgangspunktet skulle vel en konsulet være en ekstern rådgiver, men nå er det i stedet gjerne ekstrahjelp.

Så da er konsulent igrunnen det samme som en rådgiver.

Altså, de som kaller seg konsulent kunne like gjerne kalt seg rådgivere.?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så da er konsulent igrunnen det samme som en rådgiver.

Altså, de som kaller seg konsulent kunne like gjerne kalt seg rådgivere.?

Konsulenter kunne kalt seg rådgivere eller ekstrahjelp.

I oljebransjen er det mange konsulenter som gjør akkurat det samme som de fast ansatte. Men siden selskapet ikke kan eller vil ansette dem, så leier de inn konsulenter.

De er inne for kortere eller lengre perioder, og får høyere lønn enn de fast ansatte.

Men samtidig så har de en usikker arbeidssituasjon, siden de ofte ikke vet hvor lenge de har jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...