Gjest Princess Peach Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Overbuljongterningpakkmesterassistent. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Å være selvstendig næringsdrivende kan da være hva som helst. Gubben er bonde, naboen er snekker, ei venninne av meg driver butikk og en annen i omgangskretsen driver eget datafirma. Altså, selvstendig næringsdrivende... Jeg er konsulent. :-D 0 Siter
fresja Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Å være selvstendig næringsdrivende kan da være hva som helst. Gubben er bonde, naboen er snekker, ei venninne av meg driver butikk og en annen i omgangskretsen driver eget datafirma. Altså, selvstendig næringsdrivende... Jeg er konsulent. :-D Konsulent er også hva som helst, innen de fleste yrker! 0 Siter
willow Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 førti prosent jobbing i en duppedingssjappe og førti prosent i et community hos nrk. 0 Siter
Gjest pedagogen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 førskolelærer Samme her, jobber som styrer. 0 Siter
kamazi Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Konsulent er også hva som helst, innen de fleste yrker! Det var vel poenget... 0 Siter
amber sun Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Konsulent er også hva som helst, innen de fleste yrker! Hva er egentlig en konsulent da? Altså, hva gjør en konsulent, sånn på generell basis, siden en kan ha konsulent i de fleste yrker. er det en slags rådgiver, eller en som finner løsninger, eller en som løser oppgaver? Hvordan definerer man en konsulent? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hva er egentlig en konsulent da? Altså, hva gjør en konsulent, sånn på generell basis, siden en kan ha konsulent i de fleste yrker. er det en slags rådgiver, eller en som finner løsninger, eller en som løser oppgaver? Hvordan definerer man en konsulent? En konsulent er ofte innleid ekstra arbeidskraft. I utgangspunktet skulle vel en konsulet være en ekstern rådgiver, men nå er det i stedet gjerne ekstrahjelp. 0 Siter
tonie Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jobber med lyd Får du ofte høre at lyden er helt rævva?:-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hva er egentlig en konsulent da? Altså, hva gjør en konsulent, sånn på generell basis, siden en kan ha konsulent i de fleste yrker. er det en slags rådgiver, eller en som finner løsninger, eller en som løser oppgaver? Hvordan definerer man en konsulent? Jeg kjenner ei som er konsulent i baristabransjen - hun reiser rundt og lærer opp folk i å lage kaffe :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 En konsulent er ofte innleid ekstra arbeidskraft. I utgangspunktet skulle vel en konsulet være en ekstern rådgiver, men nå er det i stedet gjerne ekstrahjelp. Så da er konsulent igrunnen det samme som en rådgiver. Altså, de som kaller seg konsulent kunne like gjerne kalt seg rådgivere.? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Så da er konsulent igrunnen det samme som en rådgiver. Altså, de som kaller seg konsulent kunne like gjerne kalt seg rådgivere.? Konsulenter kunne kalt seg rådgivere eller ekstrahjelp. I oljebransjen er det mange konsulenter som gjør akkurat det samme som de fast ansatte. Men siden selskapet ikke kan eller vil ansette dem, så leier de inn konsulenter. De er inne for kortere eller lengre perioder, og får høyere lønn enn de fast ansatte. Men samtidig så har de en usikker arbeidssituasjon, siden de ofte ikke vet hvor lenge de har jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.