Gå til innhold

Hvilken MP3-spiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi blitt enige om å anskaffe MP3-spiller i heimen. Tanken er å legge alt av musikk over på denne, og så pakke vekk alle cd'ene.

Vi trenger altså noe med mye lagringsplass.

Vet iPod har 80 gb. Er den et selvsagt valg, eller finnes det andre som bør med i vurderingen? Har fått med meg at flere anbefaler Creative sine, men vet ikke hvor stor kapasitet disse har.

Hva ville du kjøpt?

Den skal altså primært fungere som musikkbibliotek her hjemme.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har brukt Ipod i noen år, og kommer også til å gå for det neste gang jeg trenger ny spiller.

Brukervennligheten er bedre enn hos samtlige konkurrenter. Stikk innom en butikk og sjekk den ut. Det er ingen som organiserer mye musikk som en Ipod.

Det eneste jeg har å utsette på Ipoden er batterikapasiteten. Men 80 gb-modellen har vel 20 timers spilletid, og det holder med mindre du tilbringer mye tid på hytta uten strøm.

Jeg ville gått for Ipod.

Skrevet

Jeg har brukt Ipod i noen år, og kommer også til å gå for det neste gang jeg trenger ny spiller.

Brukervennligheten er bedre enn hos samtlige konkurrenter. Stikk innom en butikk og sjekk den ut. Det er ingen som organiserer mye musikk som en Ipod.

Det eneste jeg har å utsette på Ipoden er batterikapasiteten. Men 80 gb-modellen har vel 20 timers spilletid, og det holder med mindre du tilbringer mye tid på hytta uten strøm.

Jeg ville gått for Ipod.

Takk for svar!

Da går vi nok for iPod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...