Gå til innhold

Rundvaske kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg må rundvaske kjøkkenet mitt, og lurte på hva slags vaskemiddel/kluter/utstyr etc. jeg trenger. Hater å vaske, så jeg må ha noe som funker.

Hva fjerner fett og skitt best? Hvilke kluter funker best? Tenkte å prøve kraftvask på tak og vegger, er det lurt? Noen gode tips som jeg kanskje ikke har tenkt på?

På forhånd takk. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

salmiakk fjerner fett hvertfall..

Ja... Det vet jeg. :)

Skrevet

Jeg bruker salmiakk på det verste fettet, ellers går det i Jif Kjøkken. Den funker supert.

Så bruker jeg svamper og mikrokluter, evt. en litt tykk vanlig klut.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bruker salmiakk på det verste fettet, ellers går det i Jif Kjøkken. Den funker supert.

Så bruker jeg svamper og mikrokluter, evt. en litt tykk vanlig klut.

Ok, takk for tipset. :)

Skrevet

Jeg bruker vanlig vaskemiddel med en dæsj zalo i. Til vanskelige flekker bruker jeg svamp som er fin på ene siden og grov på den andre. De er små og selges med ca 10 i en pakke.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bruker vanlig vaskemiddel med en dæsj zalo i. Til vanskelige flekker bruker jeg svamp som er fin på ene siden og grov på den andre. De er små og selges med ca 10 i en pakke.

Ja, sånne svamper har jeg. :)

Skrevet

Salmiakk og zalo bruker jeg. Vasker med frotteklut og svamp(den grove) der det er verst: oppå skapene.

Leste et tips en gang om å legge glad pack oppå kjøkkenskapene og bare ta det vekk da det hadde samlet seg fett. Ikke prøvd det jeg, men kanskje verdt å prøve....

Skrevet

Salmiakk og zalo bruker jeg. Vasker med frotteklut og svamp(den grove) der det er verst: oppå skapene.

Leste et tips en gang om å legge glad pack oppå kjøkkenskapene og bare ta det vekk da det hadde samlet seg fett. Ikke prøvd det jeg, men kanskje verdt å prøve....

Takhøye kjøkkenskap er det greieste :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tusen takk for tipsene. :)

Vi la matpapir oppå skapene sist gang det var rundvask. Har ikke sjekket hvordan det ser ut der nå, da. :-O

Skrevet

Takhøye kjøkkenskap er det greieste :)

Helt enig, det ønsker jeg meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...