Søssa Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 I utforsker finner jeg en av mine mapper med bilder. Jeg velger å se innholdet ved å velge miniatyrbilder. Hvordan får jeg fram navnet på bildet under hvert enkelt bilde? Jeg hadde det tidligere, men det har blitt borte for meg, og jeg aner ikke hvordan jeg har fått fjernet det. Jeg får fram opplysningene på andre måter, men jeg vil altså ha tilbake navnet under hvert miniatyrbilde. Håper noen skjønner hva jeg mener og kan hjelpe. 0 Siter
birdie Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Prøv å holde nede shift-tasten mens du går opp et steg i mappehierarkiet. Om ikke det virker, så hold nede shift mens du dobbeltklikker på et bilde. Det er et eller annet med shift-tasten, i alle fall.. 0 Siter
Søssa Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Prøv å holde nede shift-tasten mens du går opp et steg i mappehierarkiet. Om ikke det virker, så hold nede shift mens du dobbeltklikker på et bilde. Det er et eller annet med shift-tasten, i alle fall.. Takk for svar. Jeg har klart å få det tilbake, men jeg vet ikke helt hvordan. Fant ihvertfall ei mappe som viste riktig og adopterte innstillingen derfra. Det med Shifttasten skal jeg prøve ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.