Gå til innhold

Torpedovirksomhet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, ikke helt torpedovirksomhet, men det føles litt sånn.

Tingen er at naboen betaler meg et fast beløp i måneden for å bruke internettlinja mi. Dette skulle vært betalt i går, han gjør det vanligvis kontant når vi tilfeldigvis sees utenfor her rundt den 20. i måneden. Men nå har jeg ikke sett han siden fredag.. Og jeg trenger virkelig de pengene. Det er bare snakk om et par hundre kroner, men jeg er så blakk fram til onsdag, og nå er det straks tomt for hundemat også.

Men er det ikke smålig å dukke opp på døra der og spørre etter pengene? Om ikke smålig, så er det iallfall pinlig.. Kan jeg gjøre det da? Ville du gjort det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er jævla naiv hvis du tror folk av kaliberet naboen din åpenbart er laget av betaler frivillig hvis du går på døra hans og spør etter pengene.

Nope! Her må det kraftigere lut til.

Du trenger fem ting:

- En kompis med tatoveringer. Helst en som har trent en del med vekter.

- Barbarmaskin.

- Singlett.

- Gullkjede.

- Balltre.

Be kompisen din over, skinn ham, legg det tykke gullkjedet rundt hans hals, og utstyr ham med balltreet.

Send ham over til naboen.

Naboen kommer aldri igjen til å forsøke å snike seg unna oppgjøret.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er jævla naiv hvis du tror folk av kaliberet naboen din åpenbart er laget av betaler frivillig hvis du går på døra hans og spør etter pengene.

Du trenger fem ting:

- Barbarmaskin.

- Singlett.

- Gullkjede.

- Balltre.

Be kompisen din over, skinn ham, legg det tykke gullkjedet rundt hans hals, og utstyr ham med balltreet.

Hmm, en barbarmaskin, er det sånn som Conan bruker?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmm, en barbarmaskin, er det sånn som Conan bruker?

De mest herda bruker sannsynligvis høvel.

Gjest Princess Peach
Skrevet

De mest herda bruker sannsynligvis høvel.

Smørkniv?

Skrevet

Nei, det er ikke smålig! Si noe sånt som: "Jeg tror ikke du prøver å lure meg, men jeg trenger pengene nå, så det ville vært fint om jeg kunne få dem."

Skrevet

Du trenger fem ting:

- Barbarmaskin.

- Singlett.

- Gullkjede.

- Balltre.

Hmmm.. Ja, du har rett. Disse alenefedrene som jobber hardt 12 timer i døgnet er gjerne de verste jævlene!

Jeg har en kompis som er 2 meter høy og bred som en låvedør, hjelper det? Langt hår riktignok, ikkeno balltre heller, men jeg kan brette sammen en avis han kan true naboen med dask med.. :-)

Skrevet

Nei, det er ikke smålig! Si noe sånt som: "Jeg tror ikke du prøver å lure meg, men jeg trenger pengene nå, så det ville vært fint om jeg kunne få dem."

Jeg kjenner jo egentlig fyren litt fra noen fredagskvelder med mye øl og drittpreik hos han når han har ungefri, men sånne ting er så vanskelige for meg allikevel. Jeg skulle gjerne vært tøffere, det er faktisk sånne ting jeg får puls av..

Tok den feige varianten, jeg.. Skrev en melding og forklarte ståa, det tok to minutter før han dukket opp med en tohundrelapp og en pakke røyk jeg kunne låne.. Snille, snille mannen! Han hadde bare glemt det et øyeblikk (jeg pleier ikke å være så hissig på datoen), så han beklaget det :)

*Puh*

Skrevet

Jeg kjenner jo egentlig fyren litt fra noen fredagskvelder med mye øl og drittpreik hos han når han har ungefri, men sånne ting er så vanskelige for meg allikevel. Jeg skulle gjerne vært tøffere, det er faktisk sånne ting jeg får puls av..

Tok den feige varianten, jeg.. Skrev en melding og forklarte ståa, det tok to minutter før han dukket opp med en tohundrelapp og en pakke røyk jeg kunne låne.. Snille, snille mannen! Han hadde bare glemt det et øyeblikk (jeg pleier ikke å være så hissig på datoen), så han beklaget det :)

*Puh*

Så bra! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm.. Ja, du har rett. Disse alenefedrene som jobber hardt 12 timer i døgnet er gjerne de verste jævlene!

Jeg har en kompis som er 2 meter høy og bred som en låvedør, hjelper det? Langt hår riktignok, ikkeno balltre heller, men jeg kan brette sammen en avis han kan true naboen med dask med.. :-)

Langt hår? Spørs om det funker like bra om du sender Fabio på døra hans. :)

Skrevet

Langt hår? Spørs om det funker like bra om du sender Fabio på døra hans. :)

Haha.. Det var egentlig en litt for bra beskrivelse av kompisen min!

Men fordelen med låvedør-størrelse-kompiser er at om de ikke er så farlige, så roer gemyttene seg straks de reiser seg og kremter, hvis det er bråk. Som jente, så liker man jo det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...