Gå til innhold

ijøssusnavn, det daler ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg måtte bare skryte litt jeg også av at vi har snøvær :) Tidligere i dag sa jeg at langs kysten i sør ikke kom til å få snø.

Håper den blir litt her for ungene :)

Noen nå som ikke har snø??

Skrevet

har slutta å snø her. bor i akershus

Men det ligger snø på bakken? Jeg tro de har meldt kaldt vær, så håper den blir!

Skrevet

Men det ligger snø på bakken? Jeg tro de har meldt kaldt vær, så håper den blir!

ja er masse snø her :/ Men håper det forsvinner fort.

Skrevet

Her i Bergen er det for øyeblikket -2 grader, og ikke antydning til snø.

Kanskje det blir snø i morgen?

Hadde vært artig om det var hvitt ute når ungene sto opp i morgen :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Snøen ligger her. Har snødd mye i går og fram til middagstid i dag.

Nå er det 6-7 kuldegrader, og det er meldt det iallefall noen dager framover. Så det ser iallefall ut som snøen skal bli liggende i noen dager.

Jeg håper den blir liggende lenge. Det er så mye kosligere med snø. I dag har vi vært ute og prøvd skiene og akt, kjempegøy har vi hatt det. Nei, det er dette som er fint når det er vinter.

Skrevet

Snøen ligger her. Har snødd mye i går og fram til middagstid i dag.

Nå er det 6-7 kuldegrader, og det er meldt det iallefall noen dager framover. Så det ser iallefall ut som snøen skal bli liggende i noen dager.

Jeg håper den blir liggende lenge. Det er så mye kosligere med snø. I dag har vi vært ute og prøvd skiene og akt, kjempegøy har vi hatt det. Nei, det er dette som er fint når det er vinter.

Nysnø er kjempefint. Ja jeg håper tulla mi får prøve å ake litt :)

Skrevet

Her i Bergen er det for øyeblikket -2 grader, og ikke antydning til snø.

Kanskje det blir snø i morgen?

Hadde vært artig om det var hvitt ute når ungene sto opp i morgen :-)

Ja gjett om jeg gleder meg til å se når jenta mi oppdager snøen ;) Vi har ikke det kraftigste snøværet, men hvitt blir det :) Håper dere får se snø også, men i bergen er det vel ikke så ofte snø?

Skrevet

Ja gjett om jeg gleder meg til å se når jenta mi oppdager snøen ;) Vi har ikke det kraftigste snøværet, men hvitt blir det :) Håper dere får se snø også, men i bergen er det vel ikke så ofte snø?

Nei i år har det nesten ikke vært snø.

Og hvis det har snødd litt, så har det forsvunnet igjen samme dag.

Ungene fikk nye akebrett til jul, og de har enda ikke fått prøvd de.

Og det er fortsatt ikke kommet noe snø. Men det er iallfall tørt ute, og det er ikke lite bare det :-) Så da blir det ingen nedbørsrekord. Men jeg griner ikke for det, for det er ufattelig deilig å slippe det hersens regnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...