Gjest Moriana Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har: Telenor ADSL En bærbar datamaskin En ny router (philips snk 5600) Jeg har installert den nye routeren, maskinen finner nettverket og fungerer bra. MEN får ikke til å sikre nettverket. Når jeg har prøvd å sikre nettverket så finner ikke pc'n igjen nettverket etterpå. Noen tips om hva det kan være? Det følger også med en usb sak til den routeren. Hva brukes den til? Fikk foresten ikke installasjons-cd'n til å virke, så jeg installerte det manuellt. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Når du har satt opp sikringen i ruteren må du sette opp PCen til å logge på med riktig krypteringsmetode og passord for å komme på nett igjen. 0 Siter
Gjest Moriana Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Når du har satt opp sikringen i ruteren må du sette opp PCen til å logge på med riktig krypteringsmetode og passord for å komme på nett igjen. Hm... hvordan gjør jeg det da? Har windows xp. Takk for svar forresten 0 Siter
citoyen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hm... hvordan gjør jeg det da? Har windows xp. Takk for svar forresten Se om denne beskrivelsen hjelper: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/networking/setup/wireless.mspx#4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.