Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn vanlig te, altså posete fra eksempelvis Twinings og Lipton.., hvor sunt er det egentlig? Altså i forhold til"ordentlig" te i løsvekt.

Har fått dilla på te, og tenker da at jeg kanskje bør satse på sunnere te enn disse vanlige posetetypene(?).

Hvor får man kjøpt sunn te, som samtidig helst bør være spennende på smak? Og hva "bør" jeg velge?

Anyone med bred te-erfaring som vil gi meg et godt tips? :-)

Skrevet

Hvit og grønn som cathlin sier. Helsebutikker har bra utvalg på gode teer. Jeg for min del, drikker bare Yogi.

Skrevet

Hvit og grønn som cathlin sier. Helsebutikker har bra utvalg på gode teer. Jeg for min del, drikker bare Yogi.

Takker for svar! :-)

Men hva er yogi?

Skrevet

Løsvekt-te er ikke sunnere enn pose-te.

Det er hva slags type te som er i løsvekt-salg eller posene som avgjør om det ene er sunnere enn det andre (ref. svar ang. grønn te osv.)

Skrevet

Løsvekt-te er ikke sunnere enn pose-te.

Det er hva slags type te som er i løsvekt-salg eller posene som avgjør om det ene er sunnere enn det andre (ref. svar ang. grønn te osv.)

Oki-doki :-)

Av en eller annen grunn virker te i løsvekt mer profft, mulig derfor jeg trodde de også var sunnere:-)

Takker så mye for oppklaring!

Skrevet

Tusen takk for ypperlige te-linker!! :-)

Veldig flott, har som sagt plutselig fått dilla på te, og vil garantert prøve disse!

Så flott. Ble også hektet på te for noen år siden, og drakk veldig mye vanlig butikk-te. Men butikk-teen er enten svart og med kjedelig smak, eller grønn og med ingen smak! Så skifta til te i løsvekt fra sånne te-butikker. Veldig mye spennende der! Men det meste er svart(koffein og sånn i den) og med tidvis nesten for mye smak.

Veeeeeldig fornøyd med yogien da! Litt dyrere enn vanlig te, men synes den er kjempegod! :D Om du ikke prøver yogi men noe annet, tror jeg uansett sannsynligheta er størst for at du treffer "blink" på helsekost! Mye spennende der.

Skrevet

Vil bare si at jeg støtter dem lenger nede som anbefaler Yogi-teene. De er veldig gode! For tida har jeg dilla på classic, rooibos og chai.

Skrevet

Så flott. Ble også hektet på te for noen år siden, og drakk veldig mye vanlig butikk-te. Men butikk-teen er enten svart og med kjedelig smak, eller grønn og med ingen smak! Så skifta til te i løsvekt fra sånne te-butikker. Veldig mye spennende der! Men det meste er svart(koffein og sånn i den) og med tidvis nesten for mye smak.

Veeeeeldig fornøyd med yogien da! Litt dyrere enn vanlig te, men synes den er kjempegod! :D Om du ikke prøver yogi men noe annet, tror jeg uansett sannsynligheta er størst for at du treffer "blink" på helsekost! Mye spennende der.

Veldig enig i at butikk-te'ene er kjedelige. De virker så tamme og kunstige.

Kjempeglad for responsen her, og vil hamstre te neste gang jeg er i byen. Bor litt på landet, skjønner du - ingen fancy'e te-butikker i nærheten ;o)

Skrevet

Vil bare si at jeg støtter dem lenger nede som anbefaler Yogi-teene. De er veldig gode! For tida har jeg dilla på classic, rooibos og chai.

Okay, jeg er overbevist :o)

Kjempebra med tips, gleder meg til å teste ut de ulike yogi-teene + +

Tusen takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...