Gå til innhold

Hvilke jober får jeg med denne utdannelsen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen.

Med mindre det er for å bygge på noe du har fra før av.

Gjest bygge på?
Skrevet

Denne må du nok ha sammen med minst to andre årsstudium for at det skal telle noe.

Skrevet

Tviler på at dette studiet alene vl gi deg jobb. I kombinasjon med erfaring fra ett yrke, og/eller en grunnutdanning kommer nok denne utdanningen godt med. Da vil du stille sterkere i konkuransen om ulike lederstillinger innen ditt fagfelt.

sammfunnskritiker
Skrevet

i kominastjon med en beclor eller master, og litt alder har du gode muligheter for brae jobber.

nøffgakkmøbææ
Skrevet

ingen.

dette er et årsstudium, og innenfor ledelsesfag er det absolutt noe av det dårligere på markedet sammenliknet med andre lederskapsstudier.

skal du på jobb innenfor personal og ledelse må du opp på masternivå, eks bygge på en bachelor du har fra før av som kan passe.

det du heller burde tenke er hva du ønsker å jobe med, og så finne den rette utannelsen.

et annet essensielt spørsmål er om du har relevant erfaring fra ledelse?

har du årelang erfaring kan jo dette være et greit supplement for å få fagkunnskap om det du allerede jobber med.

Gjest Omskolering
Skrevet

ingen.

dette er et årsstudium, og innenfor ledelsesfag er det absolutt noe av det dårligere på markedet sammenliknet med andre lederskapsstudier.

skal du på jobb innenfor personal og ledelse må du opp på masternivå, eks bygge på en bachelor du har fra før av som kan passe.

det du heller burde tenke er hva du ønsker å jobe med, og så finne den rette utannelsen.

et annet essensielt spørsmål er om du har relevant erfaring fra ledelse?

har du årelang erfaring kan jo dette være et greit supplement for å få fagkunnskap om det du allerede jobber med.

Nei jeg har ikke noe praksis innefor dette, heller ikke noen skole.Har jobbet i skolen som ufaglært og i barnehage.Ønsker nå noe helt annet.Gikk kun etter interesser da jeg så denne fagkombinasjonen.Men jeg vil jo helst ha en jobb også en gang....

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Nei jeg har ikke noe praksis innefor dette, heller ikke noen skole.Har jobbet i skolen som ufaglært og i barnehage.Ønsker nå noe helt annet.Gikk kun etter interesser da jeg så denne fagkombinasjonen.Men jeg vil jo helst ha en jobb også en gang....

da ville jeg droppet dette faget med en gang.

selv er jeg utdannet innenfor en gren av dette. noen får jobber etter 3 år med bachelor innenfor offentlig administrasjon, kommune osv- men selv velger jeg å gå lengre da jeg liker bedre ledelsesfag og vet jeg passer til det.

gå heller til en studieveileder, og forbered deg. hva er du engasjert i , hva liker du drive på med, hvilken type person er du osv + hvilken utdannelse er sannsynlig å få jobb med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...