Gjest Aviaana Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 jeg har forsøkt å se på filmen flere ganger,men detter ut etter en halvtime. Filmen skal være så bra men jeg får ikke taket på den. Hva synes dere om filmen? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg syntes den var drit kjedelig. Pretensiøs tullefilm. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg synes også den var vanskelig å se ferdig, men den hadde en god snert av humor og jeg ble nysgjerrig på hvordan den endte, så jeg så den ferdig. Jeg kunne godt funnet på å se den igjen, men generelt synes jeg filmer er bedre og lettere å se annen gang jeg ser dem. 0 Siter
tonie Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg synes den er vakker, sånn billedmessig altså. Bortsett fra det synes jeg den er ganske kjedelig. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Den er kjempesøt, men man må være i et spesielt humør for å se den. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Den er kjempesøt, men man må være i et spesielt humør for å se den. hva slags humør må man være i for å se den? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 hva slags humør må man være i for å se den? Nei, si det, det er jo ikke så lett å beskrive Litt sånn avslappet og underfundig. Den typen humør der man kunne like å sitte og se på stjernehimmelen og undre seg over universet. 0 Siter
tula Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Den filmen så jeg for et par måneder siden! Jeg syntes den var helt herlig;) Litt utenom det "vanlige" kanskje, men like fullt en kjemesøt film! La deg bare rive med og se hele! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg synes til min store overraskelse at den var nydelig, til tider smågenial. Beste filmen jeg har sett på en lang stund!! Men jeg kan godt forstå at noen detter ut, det virker som en -enten liker man den eller ikke-film. Og jeg trodde på forhånd at den overhodet ikke var etter min smak :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.