Gå til innhold

Hva synes dere om "Den Fabelaktige Amélie fra Montmartre"?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

jeg har forsøkt å se på filmen flere ganger,men detter ut etter en halvtime. Filmen skal være så bra men jeg får ikke taket på den.

Hva synes dere om filmen?

Skrevet

Jeg syntes den var drit kjedelig. Pretensiøs tullefilm.

Skrevet

Jeg synes også den var vanskelig å se ferdig, men den hadde en god snert av humor og jeg ble nysgjerrig på hvordan den endte, så jeg så den ferdig. Jeg kunne godt funnet på å se den igjen, men generelt synes jeg filmer er bedre og lettere å se annen gang jeg ser dem.

Skrevet

Jeg synes den er vakker, sånn billedmessig altså. Bortsett fra det synes jeg den er ganske kjedelig.

Skrevet

Den er kjempesøt, men man må være i et spesielt humør for å se den.

Gjest Aviaana
Skrevet

Den er kjempesøt, men man må være i et spesielt humør for å se den.

hva slags humør må man være i for å se den?

Skrevet

hva slags humør må man være i for å se den?

Nei, si det, det er jo ikke så lett å beskrive :) Litt sånn avslappet og underfundig. Den typen humør der man kunne like å sitte og se på stjernehimmelen og undre seg over universet.

Skrevet

Den filmen så jeg for et par måneder siden!

Jeg syntes den var helt herlig;)

Litt utenom det "vanlige" kanskje, men like fullt en kjemesøt film!

La deg bare rive med og se hele!

Skrevet

Jeg synes til min store overraskelse at den var nydelig, til tider smågenial. Beste filmen jeg har sett på en lang stund!!

Men jeg kan godt forstå at noen detter ut, det virker som en -enten liker man den eller ikke-film. Og jeg trodde på forhånd at den overhodet ikke var etter min smak :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...