Gå til innhold

Napping av bryn

Anbefalte innlegg

Gjest nappepiken
Skrevet

Er det noen som vet om napping av bryn er like vondt hver gang, eller om det kjennes mindre vondt ut etterhvert som man blir vant til det? Jeg har veldig lyse øyenbryn, men føler likevel for at jeg nå må manne meg opp til å begynne å nappe...men synes det er kjempevondt! Tårene renner de få gangene jeg har prøvd meg på det...

Skrevet

det er mindre vondt etterhvert. ta en kald klut der du skal nappe først. det hjelper.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vondt å nappe øyebruna?

Napp et nesehår! Da snakker vi smerte.

Men jeg tror jeg er litt pervers, for jeg liker smerten.

Gjest nappepiken
Skrevet

det er mindre vondt etterhvert. ta en kald klut der du skal nappe først. det hjelper.

OK! Det høres bra ut at det blir bedre etterhvert:-) Jeg får vel bare hive meg utpå...;-)

Skrevet

Gå til en hudpleier og få dem til å fjerne dem med voks. Det gjør vondt, men det er liksom bare et skikkelig rykk og nesten alt er vekk.

Skrevet

OK! Det høres bra ut at det blir bedre etterhvert:-) Jeg får vel bare hive meg utpå...;-)

jepp :)

Gjest nappepiken
Skrevet

Vondt å nappe øyebruna?

Napp et nesehår! Da snakker vi smerte.

Men jeg tror jeg er litt pervers, for jeg liker smerten.

ETT nesehår er ikke noe problem... Verre med ørten hår fra øyenbryna;) Kall meg gjerne for pyse:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

ETT nesehår er ikke noe problem... Verre med ørten hår fra øyenbryna;) Kall meg gjerne for pyse:)

Det er nok jeg som har en veldig følsom nese. :)

Gjest nappepiken
Skrevet

Det er nok jeg som har en veldig følsom nese. :)

Jaja, da har vi hvert vårt problem å stri med:)... Hihi...følsom nese, du liksom...Litt av en skrue, du;)

Skrevet

Jeg bruker hårfjerningskrem på øyebrunene mine jeg. Jeg har ikke tykke øyebryn så det er ikke så mye som skal nappes.

Skrevet

Ja det blir bedre;)

Jeg har nappet mine bryn jevnlig i mange år, og kjenner overhodet ingenting;)

Men jeg syntes ikke det var så vondt i utgangspunktet heller jeg da.

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør vondt lenger. Bare en sjelden gang når jeg må nappe et hår som sitter et godt stykke under resten av øyenbrynet (kanskje fordi jeg ikke er vant til å nappe der).

Skrevet

Nesehår er mye verre jo. :-)

Gjest nappenapp
Skrevet

Jeg syns det var kjempevondt de første gangene! Satt med isbiter og tårene rant!

Men det tok ikke mange gangene før det var helt smertefritt:) Nå merker jeg ingenting:)

Skrevet

Det gjør visst mindre vondt hvis du gjør det etter å ha tatt en lang dusj. Så sitter de ikke like godt fast.

Gjest nappepiken
Skrevet

Jeg syns det var kjempevondt de første gangene! Satt med isbiter og tårene rant!

Men det tok ikke mange gangene før det var helt smertefritt:) Nå merker jeg ingenting:)

Tusen takk for oppmuntrende svar:)

Nå er det bare å finne frem isbiter og pinsett, og sette igang:)

Gjest nappenapp
Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar:)

Nå er det bare å finne frem isbiter og pinsett, og sette igang:)

Hehe, lykke til;) Det ser sikkert litt dumt ut med isbiter og alt:)

Husk å ikke ta bort for mye da! Fort gjort å bli litt ivrig med pinsetten når man først er i gang.

Gjest nappepiken
Skrevet

Hehe, lykke til;) Det ser sikkert litt dumt ut med isbiter og alt:)

Husk å ikke ta bort for mye da! Fort gjort å bli litt ivrig med pinsetten når man først er i gang.

Ja, men vi får satse på at øvelse gjør mester;)

Skrevet

Ja, men vi får satse på at øvelse gjør mester;)

Ikke napp alt på det ene øyenbrynet på en gang. Det er letter å få det likt hvis man tar litt av gangen på hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...