Gå til innhold

Napping av bryn

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vondt å nappe øyebruna?

Napp et nesehår! Da snakker vi smerte.

Men jeg tror jeg er litt pervers, for jeg liker smerten.

Hehe, kordirigenten vår har alltid klaget over at det kiler sånn i nesa når vi driver med oppvarmingsøvelser. Så sist øvingskveld fikk han nesehårsfjerner av koret! :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, kordirigenten vår har alltid klaget over at det kiler sånn i nesa når vi driver med oppvarmingsøvelser. Så sist øvingskveld fikk han nesehårsfjerner av koret! :D

Det er bare pingler som bruker nesehårfjerner.

Skikkelige mannfolk bruker sånn nappedingst. :)

Skrevet

Det blir bedre etter hvert. Du kan prøve å dra litt i huden når du napper, da gjør det mindre vondt.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Napp etter at du har dusjet og ta på en fet krem før du begynner. Da synes hårene bedre og jeg synes ikke det gjør så vondt. Jeg har fått anbefalt kniv (ingen stor sak da men ....) som kjøpes på Vita. Det fungerer visstnok bedre enn pinsett. Har ikke prøvd det selv enda.

Skrevet

Et tips er å nappe håret i samme retning som det vokser, da gjør det ikke så vondt.

Skrevet

Det blir litt bedre etterhvert. Men jeg syns aldri det er særlig behagelig da. Det er igrunnen ganske vondt, selv om jeg gjør det et par ganger i uka.

Skrevet

som om jeg sku ha sagt det selv...helt tildess eg fikk en fiks ide!

små barn som begynner å få tenner må noen ganger bruke sånn bedøvende middel for gommene...det får en kjøpt på apoteket reseptfritt...dette føres på med Q-tips rett etter dusjen åsså er det bare til å nappe...klart du kjenner det litt,men det blir ikke så intenst og tårene renner ikke:)

det funker for meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...