Gjest Princess Peach Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Vondt å nappe øyebruna? Napp et nesehår! Da snakker vi smerte. Men jeg tror jeg er litt pervers, for jeg liker smerten. Hehe, kordirigenten vår har alltid klaget over at det kiler sånn i nesa når vi driver med oppvarmingsøvelser. Så sist øvingskveld fikk han nesehårsfjerner av koret! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hehe, kordirigenten vår har alltid klaget over at det kiler sånn i nesa når vi driver med oppvarmingsøvelser. Så sist øvingskveld fikk han nesehårsfjerner av koret! Det er bare pingler som bruker nesehårfjerner. Skikkelige mannfolk bruker sånn nappedingst. 0 Siter
Lurveline Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det blir bedre etter hvert. Du kan prøve å dra litt i huden når du napper, da gjør det mindre vondt. 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Napp etter at du har dusjet og ta på en fet krem før du begynner. Da synes hårene bedre og jeg synes ikke det gjør så vondt. Jeg har fått anbefalt kniv (ingen stor sak da men ....) som kjøpes på Vita. Det fungerer visstnok bedre enn pinsett. Har ikke prøvd det selv enda. 0 Siter
linko Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Et tips er å nappe håret i samme retning som det vokser, da gjør det ikke så vondt. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det blir litt bedre etterhvert. Men jeg syns aldri det er særlig behagelig da. Det er igrunnen ganske vondt, selv om jeg gjør det et par ganger i uka. 0 Siter
Gjest siljen Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 som om jeg sku ha sagt det selv...helt tildess eg fikk en fiks ide! små barn som begynner å få tenner må noen ganger bruke sånn bedøvende middel for gommene...det får en kjøpt på apoteket reseptfritt...dette føres på med Q-tips rett etter dusjen åsså er det bare til å nappe...klart du kjenner det litt,men det blir ikke så intenst og tårene renner ikke:) det funker for meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.