Gjest venninne som har mistet hunden sin Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 En venninnne er helt knust etter at de måtte avlive hunden i helgen. Siden det er en hund er det kanskje drøyt å gi henne blomster? Skrev en sms hvor jeg kondolerte. Forsøkte å ringe idag men ingen tok telefonen. Kan sorgen over en hund være like sterk som sorgen over å miste et menneske? 0 Siter
meg__123! Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 kan tenke meg hvordan det er å miste hunden min. Vet ikke hva jeg hadde gjort. :/ 0 Siter
Nellie Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg savner enda den ene hunden min, som jeg måtte avlive for over 10 år siden. Han var syk, men såå god. De blir jo et medlem av familien de også. Gi henne en blomst du, det hadde jeg blitt glad for den gangen. 0 Siter
bouenas Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har mistet flere hunder; av alderdom og sykdom. Er forferdelig trist, og sorgen er sterk. Jeg vil nok skille mellom det å miste en hund, og det å miste et menneske. Men dette oppleves nok forskjellig fra person til person. Det samme gjelder nok for hvordan sorgen oppleves. Hun har nok lest sms'en din, og setter nok pris på den, selv om hun ikke orker å svare på den eller på tlf. Vent en dag eller to, og forsøk deg gjerne med en ny sms i første omgang. Skriv gjerne at du tenker på henne, og at du er der for henne om hun trenger å prate. Foreslår 0 Siter
Sofline Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Sorgen over å miste en hund kan være like stor som å miste et menneske. Den har vel vært en del av familien hennes. Finn på noe å gjøre sammen med henne. Å få ledet oppmerksomheten over på noe annet kan være gull verdt, selv om man selvsagt ikke glemmer av den grunn. Dette gjelder selv om det "bare" er en hund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.