Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å få tatt en verdivurdering av huset vårt for å refinansiere. Hvem kontakter vi da? Kan vi bruke noen av meglerne som annonserer med gratis og uforpliktende verdivurdering hvis man skal selge, eller må man betale et eller annet firma ....?

Har litt samvittighetskvaler når det gjelder å be om gratis verdivurdering, når vi bare skal refinansiere, men det trenger jeg kanskje ikke å ha, eller?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å få en megler til å vurdere huset ditt gratis. De tjener nok penger...

Skrevet

Jeg fikk notar hit. Du spurte om jeg ville selge nå, og jeg sa bare at jeg alltids tenkte på det, men at det ikke kom til å skje med det første. Men at jeg ville vite hva jeg kunne fått for det hvis jeg skulle solgt. Og det var ingen problem det. De sa bare at jeg måtte ringe når/ hvis jeg ville selge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...