Gjest NurseNovel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hva mener dere er kriteriene for å bli en durk-dreven doler? 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Ekstremt stor penis. Det var da skit! Tenkte at jeg en gang i fremtiden hadde mulighet for å kvalifisere meg. Men der røyk den sjansen... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det var da skit! Tenkte at jeg en gang i fremtiden hadde mulighet for å kvalifisere meg. Men der røyk den sjansen... Det er alltid håp for folk som bruker ordet "durkdreven". Jeg liker det ordet nesten like godt som ordet "champignon". 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det er alltid håp for folk som bruker ordet "durkdreven". Jeg liker det ordet nesten like godt som ordet "champignon". Viktig å ha et stort reportoar å ta av:) Da er det ingen som kan føle seg for trygg på hva det neste blir:) *svært stolt over egne prestasjoner* 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Å være her lenge nok til at de andre ser en personlighet rundt nicket ditt kanskje. Og gode råd på vegen er, stå for meningene dine, hjelp de du kan hjelpe, ikke tråkk på folk selv om de "spør dumt" eller staver ord feil og kom med ei perle i ny og ne. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det er alltid håp for folk som bruker ordet "durkdreven". Jeg liker det ordet nesten like godt som ordet "champignon". Har du drevet mye durk i det siste? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 En person med skrivekløe og ekstreme fritidsproblemer. 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Å være her lenge nok til at de andre ser en personlighet rundt nicket ditt kanskje. Og gode råd på vegen er, stå for meningene dine, hjelp de du kan hjelpe, ikke tråkk på folk selv om de "spør dumt" eller staver ord feil og kom med ei perle i ny og ne. Takk, det var greie kjøreregler. Perler blir det vel værre med. Har bare støvkorn:) 0 Siter
astridny Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Ekstremt stor penis. Da hører du vel ikke hjemme her? ;-) 0 Siter
nick Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Du må bare henge rundt her i en 6-7 år, det er alt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Da hører du vel ikke hjemme her? ;-) Jeg skrev feil over. Jeg mente å skrive "ekstremt liten penis". Altså kvalifiserer jeg under betegnelsen durkdreven doler. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Takk, det var greie kjøreregler. Perler blir det vel værre med. Har bare støvkorn:) Perler eller støvkorn, samma det, bare det inneholder litt humor så går det greit 0 Siter
Line Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg synes jeg er ganske "dreven", selv om jeg ikke skriver så veldig mye. Har vært her siden september 1996... på ellevte året nå! Gud hjelpes.... 0 Siter
astridny Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg skrev feil over. Jeg mente å skrive "ekstremt liten penis". Altså kvalifiserer jeg under betegnelsen durkdreven doler. Da er vi enig. ;-) 0 Siter
Gjest uekte doler Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 En ekte doler klarer å få til en kjempelang tråd av ingen ting og/eller har en slags "personlighet" her inne som gjør en mer eller mindre populær. Mens en uekte doler er en med et nick som ikke er søkbart eller en som skriver innlegg i ny og ne. ...dette er oppfatningen til en 0 Siter
Gjest Cøverme Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Det er alltid håp for folk som bruker ordet "durkdreven". Jeg liker det ordet nesten like godt som ordet "champignon". Hva har du fått i deg i det siste? trodde du var utpå å reiste... En "ekte doler" er forresten en person som har ring i genitalene eller sprettpupper.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.