Gjest sabma Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 uansett pris? Har en wonderland som er god, men ønsker stadig noe bedre. Skal kjøpe meg dobbeltseng 180x200. dette blir en langvarig investering, og ønsker kun det beste for en kropp med mye muskelsmerter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg savner sårt min Jensen Ambassadør.... Skal jeg noen gang legge _mye_ penger i en madrass igjen så vil jeg nok se veldig nøye på Jensen nok en gang. 0 Siter
Gjest sabma Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg savner sårt min Jensen Ambassadør.... Skal jeg noen gang legge _mye_ penger i en madrass igjen så vil jeg nok se veldig nøye på Jensen nok en gang. Hvor er din Jensen blitt av da? 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Vil tro at en tempur-madrass vil være det beste. Dyr som pokker, så mange velger bare tempur overmadrass oppå en vanlig madrass. Men om pris ikke er noe problem, så er det sikkert best om hele madrassen er fra Tempur. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Er spent på svarene du får. Vi skal også kjøpe madrasser. Har hatt Jensen madrasser i 8 år, og har vel vært fornøyd - men nå har vi større seng. Har lurt på de beste hos IKEA, som fikk veldig høy score på en test i fjor. Noen som har erfaring med dem? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg hadde en Jensen madrass i 15 år, og var superfornøyd med den. Nå har Lillemann overtatt den, og jeg har en rammemadrass fra Ikea som jeg også liker veldig godt 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Vil tro at en tempur-madrass vil være det beste. Dyr som pokker, så mange velger bare tempur overmadrass oppå en vanlig madrass. Men om pris ikke er noe problem, så er det sikkert best om hele madrassen er fra Tempur. Glemte å skrive at vi har en Jensen kontinentalmadrass (husker ikke modell-navnet, ikke den rimeligste, men ikke den aller dyreste heller). Er kjempefornøyd! Men fysioterapeuter anbefaler i alle fall Tempur. Eks-en til venninna mi er fysioterapeut, og de hadde tempur-madrasser tidligere da de var gift, husker jeg hun sa. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg elsker min tempurmadrass. Det er bare en overmadrass, 7 eller 10 cm men den er så deilig å ligge på. 0 Siter
pampen Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg sover utmerket på min Jensen madrass. 0 Siter
Søssa Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har Jensen Kontinental Royal,og er kjempefornøyd med den. Har også en tilsvarende Jensen rammemadrass hvor jeg har lagt en Tempur overmadrass på. Jeg er ikke helt begeistret for den Tempurmadrassen, skulle jeg kjøpt i dag så hadde det blitt en vanlig overmadrass. Vet ikke helt hva som er galt med Tempuren, men jeg har vondt i korsryggen hver gang jeg ligger på den, det har jeg ikke når jeg ligger i kontinentalsenga. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg lengter alltid hjem til min Jensen ambassadør når jeg sover borte... Men det er kanskje en smakssak. Vel anvendte penger var det uansett. Så at det var test av madrasser i Norsk Ukenblad denne uka. Kanskje du også rekker å lese det mens du står i kø på Rema 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg lengter alltid hjem til min Jensen ambassadør når jeg sover borte... Men det er kanskje en smakssak. Vel anvendte penger var det uansett. Så at det var test av madrasser i Norsk Ukenblad denne uka. Kanskje du også rekker å lese det mens du står i kø på Rema Kan ikke noen lage en oppsummering av den testen her på DOL? Orker ikke kjøpe ukeblad.... 0 Siter
Babette Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Kan ikke noen lage en oppsummering av den testen her på DOL? Orker ikke kjøpe ukeblad.... Jeg kan lese det i kveld og lage oppsummering hvis du setter inn 100.000 på kontoen min. Avtale? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg kan lese det i kveld og lage oppsummering hvis du setter inn 100.000 på kontoen min. Avtale? Hmmm Minner om sånne mailer fra Nigeria eller hvor de nå kommer fra om at en har vunnet masse penger... Nei du da får jeg vel heller betale ukebladet selv! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Kan ikke noen lage en oppsummering av den testen her på DOL? Orker ikke kjøpe ukeblad.... Beklager, men jeg gidder ikke gå ned og stille meg i kø på nytt for å lese mer gratis Leste ikke så nøye, men jeg så det var der. Tror testen gikk litt på hva slags behov man har og hva forskjellige typer madrasser kan gi i fhd til det. Kanskje noen av forbrukersidene har "best in test" greier på madrasser også? VIlle ha sjekka. Lett å kjøpe Jensen når mange anbefaler det, men fy, så dyrt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hvor er din Jensen blitt av da? Jeg fikk ikke samværsrett med dobbeltsengen etter skilsmissen. ;o) 0 Siter
Babette Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hvor er din Jensen blitt av da? Kanskje han forsvant ut gjennom ambassadøra. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg fikk ikke samværsrett med dobbeltsengen etter skilsmissen. ;o) *Gapskratter* !!!! Det hadde tatt seg ut :-D 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg fikk ikke samværsrett med dobbeltsengen etter skilsmissen. ;o) Du burde stått på for å få annenhver uke! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Tempur overmadrass over en god madrass gir uovertruffen ligge komfort. http://www.tempur.no/page5481.aspx Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.