Gjest prust Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har jo begynt å trene litt den siste måneden - og det er moro! Legger merke til at det er litt knriking og knaking i leddene når jeg gjør ulike øvelser, f.eks. sykling og manualtrening. Det som er merkelig er at det i all hovedsak er leddene på venstre side av kroppen som knirker! Dette gjelder ankel, kne, hofte, skulder, albu og nakke/skulder. Ikke noe vondt, men det slarker liksom og knekker på plass. Hvorfor det? Aner ikke om jeg alltid har vært sånn... Har vel ikke hatt roen på meg til å legge merke til det tidligere heller.... 0 Siter
mrxx Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det knirker alltid i gamle ledd og snart har du det på den andre siden også og snart må du bruke hørselvern:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det knirker alltid i gamle ledd og snart har du det på den andre siden også og snart må du bruke hørselvern:-) Jada jada jada.... *rekker tunge* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.