Gå til innhold

Leie av slalåmutstyr på Tryvann

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg skal reise til Østlandet en tur, og der har jeg lovt å bli med å stå slalåm én dag. Jeg har slalåmutstyr (litt gammelt, men fungerer fint), men tanken på å drasse med det på reisen nedover er ikke fristende.

Koster det mye å leie utstyr på f.eks. Tryvann? (regner med at det blir der vi skal). Koster det (betydelig) mindre om jeg tar med støvlene, og bare leier ski + staver?

Skrevet

Aner ikke hvordan det er på Tryvann, men vi sjekket priser i går på Hovden - og det er svindyrt å leie utstyr :-(

Caloni Makaroni
Skrevet

Aner ikke hvordan det er på Tryvann, men vi sjekket priser i går på Hovden - og det er svindyrt å leie utstyr :-(

Husker du prisene sånn omtrent?

Caloni Makaroni
Skrevet

http://www.hovden.no/skiservice.php#alpin

Men Hovden er jo et mye større anlegg enn Tryvann, så det er sikkert billigere der... Finnes sikkert info om det på internett.

275,- der såvidt jeg forstår...får vel dra med meg skiene likevel, da...For det er sikkert ikke halve prisen på Tryvann, i alle fall ;)

Skrevet

275,- der såvidt jeg forstår...får vel dra med meg skiene likevel, da...For det er sikkert ikke halve prisen på Tryvann, i alle fall ;)

Ja, tror nok jeg hadde drasset på det..., selv om det er tungvint!

Kos deg da! Vi skal til Hovden og renne slalåm lørdag og søndag :-)

Med eget utstyr! Dyrt nok med to-dagerskort for hele familien + leie av hytte + kjøring.

Caloni Makaroni
Skrevet

Med eget utstyr! Dyrt nok med to-dagerskort for hele familien + leie av hytte + kjøring.

Jepp, må nok det! Det holder at vi likevel må kjøpe fire heiskort (derav to barnekort), samt leie utstyr for to (et barn), om vi ikke skal leie til meg også!

Skrevet

Du kommer nesten til Hawaii for den prisen:-)

Skrevet

Huff da, fullt så ille er det heldigvis ikke!

Caloni Makaroni
Skrevet

Der har jeg vært, i år er det ski som gjelder :P

Caloni Makaroni
Skrevet

Til neste gang:

www.justfuckinggoogleit.com

;)

Lag hyperkobling, så slipper jeg å bruke copy/paste, jeg som er så lat ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...