Gå til innhold

Mini-mus (laptop/barnestørrelse) - hvor får jeg kjøpt en - i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en liten mus som gave til et barn. Har laptop, og kan bruke den trykkfølsomme platen, men skal også lære seg å håndtere en mus. Tenkte derfor på en liten laptop-mus, evt. en spesielt for barn. Trådløs er ikke noe krav.

Men helst ikke så dyr... Har sett noen til ca 400 kr og oppover, men vet du om en rimeligere?

Må få kjøpt den i dag, så nettbutikker er uaktuelt. Har sjekket nettsidene til Elkjøp m.fl., men nett-sidene og utvalg i butikk er ikke nødvendigvis identisk.

Så - har du et konkret tips om hvor jeg får kjøpt en slik mus?

Skrevet

Jeg har kjøpt på Elkjøp, men jeg husker ikke prisen. -og det er ett år siden omtrent.

Skrevet

Jeg har sett slike på clas ohlson

Takk for tips! Bare litt for langt å kjøre, men du satte meg på sporet av Biltema (de har litt lik type vare-utvalg når det gjelder ikke-bil-relaterte ting).

Skrevet

Jeg har kjøpt på Elkjøp, men jeg husker ikke prisen. -og det er ett år siden omtrent.

Takk, skal se der, og på Euronics. Og Biltema.

Kanskje bokhandlere også har sånt?

Skrevet

Jeg fant - på Elkjøp - selv om selgeren sa de ikke lenger hadde de inne. Jeg slutter aldri å forundre meg over det elendige kunnskapsnivået til Elkjøp-ansatte...

Men men, jeg fikk tak i det jeg skulle ha, en søt liten laptop-/barne-mus til en grei pris (200 kr). De faktisk to ulike til 200, og en litt annen variant til 300, samt trådløse som var dyrere. Sammen med et spill og kanskje en brent DVD-film ved siden av, blir nok dette en grei gave til en venninnes 6-åring :)

Skrevet

eBay har i hopetall.

Les trådstart-innlegget neste gang ;-)

"Må få kjøpt den i dag, så nettbutikker er uaktuelt."

Skrevet

Takk, men nå har jeg kjøpt en Targus-mus på Elkjøp. De hadde en i Logitech også, men valgte Targus'en :)

(begge kostet 200 kr)

Ja jeg tenkte mest på de med hundespor og blomster og tigermønster og sånn, de er jo bare råkule ;)

Skrevet

Ja jeg tenkte mest på de med hundespor og blomster og tigermønster og sånn, de er jo bare råkule ;)

De hadde ingen med direkte barnemotiv på Elkjøp, og jeg MÅTTE handle i dag. Skulle ha kjøpt inn gaven på lørdag, men det gikk i vasken.

Men den jeg fikk kjøpt er ganske tøff, knall rød med litt svarte detaljer (og han liker røde ting).

http://www.targus.com/uk/product_images/AMU01EU_accessories_inuse_b.jpg

Skrevet

Sikkert supert :)

Ja, sammen med et nytt pc-spill, samt en hjemmebrent dvd med tegnefilm, så blir dette nok en gave som faller i smak.

Er jo allerede guttens super-heltinne, så jeg må jo ha en gave som slår an ;-)

Skrevet

Les trådstart-innlegget neste gang ;-)

"Må få kjøpt den i dag, så nettbutikker er uaktuelt."

Du får jo kjøpt den der i dag, at du ikke får den i posten før om en mnd er noe annet;)

Skrevet

Du får jo kjøpt den der i dag, at du ikke får den i posten før om en mnd er noe annet;)

Ja, det hadde nok vært en fin forklaring for bursdagsbarnet... :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Vi har noen irriterende små mus her i huset og de er kjøpt på Elkjøp.

De er helt klart til barnehender. Den er med ledning.

Men så lang tråd du har fått så har sikkert folk tipset deg om det allerede.

Skrevet

Ja, jeg måtte dra ut for å handle i dag, skal gi bort gaven i morgen, så jeg dro på Elkjøp (med mulighet for å finne noe på fx Biltema i bakhånd). Heldigvis fant jeg en på Elkjøp, og det til tross for at selgeren jeg spurte mente de ikke hadde slike. Tilfeldigvis kom jeg forbi en hylle der det var opptil flere modeller som var akkurat slik jeg ønsket, og i alle fall en av dem i min prisklasse :)

Skrevet

Men takk for tipset! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...