Gemini Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Skal kjøpe en liten mus som gave til et barn. Har laptop, og kan bruke den trykkfølsomme platen, men skal også lære seg å håndtere en mus. Tenkte derfor på en liten laptop-mus, evt. en spesielt for barn. Trådløs er ikke noe krav. Men helst ikke så dyr... Har sett noen til ca 400 kr og oppover, men vet du om en rimeligere? Må få kjøpt den i dag, så nettbutikker er uaktuelt. Har sjekket nettsidene til Elkjøp m.fl., men nett-sidene og utvalg i butikk er ikke nødvendigvis identisk. Så - har du et konkret tips om hvor jeg får kjøpt en slik mus? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har sett slike på clas ohlson 0 Siter
Gjest GA Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kjøpt på Elkjøp, men jeg husker ikke prisen. -og det er ett år siden omtrent. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Jeg har sett slike på clas ohlson Takk for tips! Bare litt for langt å kjøre, men du satte meg på sporet av Biltema (de har litt lik type vare-utvalg når det gjelder ikke-bil-relaterte ting). 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kjøpt på Elkjøp, men jeg husker ikke prisen. -og det er ett år siden omtrent. Takk, skal se der, og på Euronics. Og Biltema. Kanskje bokhandlere også har sånt? 0 Siter
mrxx Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 El-kjøp har en liten pc mus med kabel, til kr 149,- 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Jeg har kjøpt på Elkjøp, men jeg husker ikke prisen. -og det er ett år siden omtrent. Jeg fant - på Elkjøp - selv om selgeren sa de ikke lenger hadde de inne. Jeg slutter aldri å forundre meg over det elendige kunnskapsnivået til Elkjøp-ansatte... Men men, jeg fikk tak i det jeg skulle ha, en søt liten laptop-/barne-mus til en grei pris (200 kr). De faktisk to ulike til 200, og en litt annen variant til 300, samt trådløse som var dyrere. Sammen med et spill og kanskje en brent DVD-film ved siden av, blir nok dette en grei gave til en venninnes 6-åring 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 eBay har i hopetall. Les trådstart-innlegget neste gang ;-) "Må få kjøpt den i dag, så nettbutikker er uaktuelt." 0 Siter
tiliti Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Barnemusene til logitech er supre, husker bare ikke hvor jeg kjøpte dem hen. SKal komme tilbake til deg om jeg kommer på det. http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/categories/NO/NO,CRID=1792 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Barnemusene til logitech er supre, husker bare ikke hvor jeg kjøpte dem hen. SKal komme tilbake til deg om jeg kommer på det. http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/categories/NO/NO,CRID=1792 Takk, men nå har jeg kjøpt en Targus-mus på Elkjøp. De hadde en i Logitech også, men valgte Targus'en (begge kostet 200 kr) 0 Siter
tiliti Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Takk, men nå har jeg kjøpt en Targus-mus på Elkjøp. De hadde en i Logitech også, men valgte Targus'en (begge kostet 200 kr) Ja jeg tenkte mest på de med hundespor og blomster og tigermønster og sånn, de er jo bare råkule 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Ja jeg tenkte mest på de med hundespor og blomster og tigermønster og sånn, de er jo bare råkule De hadde ingen med direkte barnemotiv på Elkjøp, og jeg MÅTTE handle i dag. Skulle ha kjøpt inn gaven på lørdag, men det gikk i vasken. Men den jeg fikk kjøpt er ganske tøff, knall rød med litt svarte detaljer (og han liker røde ting). http://www.targus.com/uk/product_images/AMU01EU_accessories_inuse_b.jpg 0 Siter
tiliti Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 De hadde ingen med direkte barnemotiv på Elkjøp, og jeg MÅTTE handle i dag. Skulle ha kjøpt inn gaven på lørdag, men det gikk i vasken. Men den jeg fikk kjøpt er ganske tøff, knall rød med litt svarte detaljer (og han liker røde ting). http://www.targus.com/uk/product_images/AMU01EU_accessories_inuse_b.jpg Sikkert supert 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Sikkert supert Ja, sammen med et nytt pc-spill, samt en hjemmebrent dvd med tegnefilm, så blir dette nok en gave som faller i smak. Er jo allerede guttens super-heltinne, så jeg må jo ha en gave som slår an ;-) 0 Siter
pampen Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Les trådstart-innlegget neste gang ;-) "Må få kjøpt den i dag, så nettbutikker er uaktuelt." Du får jo kjøpt den der i dag, at du ikke får den i posten før om en mnd er noe annet;) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Du får jo kjøpt den der i dag, at du ikke får den i posten før om en mnd er noe annet;) Ja, det hadde nok vært en fin forklaring for bursdagsbarnet... 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Vi har noen irriterende små mus her i huset og de er kjøpt på Elkjøp. De er helt klart til barnehender. Den er med ledning. Men så lang tråd du har fått så har sikkert folk tipset deg om det allerede. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Vi har noen irriterende små mus her i huset og de er kjøpt på Elkjøp. De er helt klart til barnehender. Den er med ledning. Men så lang tråd du har fått så har sikkert folk tipset deg om det allerede. Ja, jeg måtte dra ut for å handle i dag, skal gi bort gaven i morgen, så jeg dro på Elkjøp (med mulighet for å finne noe på fx Biltema i bakhånd). Heldigvis fant jeg en på Elkjøp, og det til tross for at selgeren jeg spurte mente de ikke hadde slike. Tilfeldigvis kom jeg forbi en hylle der det var opptil flere modeller som var akkurat slik jeg ønsket, og i alle fall en av dem i min prisklasse 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Vi har noen irriterende små mus her i huset og de er kjøpt på Elkjøp. De er helt klart til barnehender. Den er med ledning. Men så lang tråd du har fått så har sikkert folk tipset deg om det allerede. Men takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.