Gjest Jeg, meg og Irene Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Vi skal studere til høsten. Jeg har bare funnet 3 aktuelle plasser å søke, og mannen har funnet 2 plasser. Vi skal bo i samme by og har et barn med på lasset. Men siden av praktiske årsaker finnes det ikke flere plasser å søke... ihvertfall ikke byer hvor vi begge kan komme inn. Hva gjør vi da? Blir det dumt å ikke fylle opp alle 10 søkeplassene på skjemaet? 0 Siter
Gjest et annet forslag Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Neida, du fyller ut de du vil. Du kan også søke nettstudier. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Du søker selvsagt bare de stedene det faktisk er aktuelt for deg å studere. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Du er ikke nødt til å fylle ut alle plassene. Du risikerer ikke å komme inn steder du ikke har søkt heller. 0 Siter
tiliti Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg søkte bare ett sted så dersom det uansett er umulig for dere å søke andre steder (det er jo en vurderingssak) så ser jeg ikke at det er noe problem å fylle inn bare de dere har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.