Gå til innhold

Prison Break

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så to episoder x-files på mandag, men jeg er enda på sesong 3.

Jeg husker ikke at de byttet navn på han fyren? Hm.. Kan godt hende de måtte bytte navn pga det du tror...

Hvilken sesong er du på? :)

Jeg har sett alle sesongene, men er rastløs om dagen, og ser derfor en og annen tilfeldig utvalgt episode fra ulike sesonger.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

19

• ShitDiddelyDo

10

• Dorthe

8

• Hatsumomo

1

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jeg har sett alle sesongene, men er rastløs om dagen, og ser derfor en og annen tilfeldig utvalgt episode fra ulike sesonger.

Rastløs fordi du har litt reisefeber? Her er det nå iskaldt, så du er heldig som skal til varmen! Jeg er så vant til mildt vær at jeg ikke har hatt vintersko på noen år, men nå kunne det vært en idé.

Men du: nå ser jeg at Twin peaks sesong 2 del 2 ligger hos dvdstrax. :) 25/4 er foreløpig utgivelsesdato.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Rastløs fordi du har litt reisefeber? Her er det nå iskaldt, så du er heldig som skal til varmen! Jeg er så vant til mildt vær at jeg ikke har hatt vintersko på noen år, men nå kunne det vært en idé.

Men du: nå ser jeg at Twin peaks sesong 2 del 2 ligger hos dvdstrax. :) 25/4 er foreløpig utgivelsesdato.

Ser det ligger en anmeldelse av sesong 2 ute på dvdarkivet, så jeg vil tro nettbutikkene rundt forbi allerede har begynt å sende den ut.

Ja, jeg har så reisefeber at jeg nettopp har pakka ferdig. Eneste jeg har igjen er å legge ned Ipod-laderen. :)

hare1365380455
Skrevet

Ser det ligger en anmeldelse av sesong 2 ute på dvdarkivet, så jeg vil tro nettbutikkene rundt forbi allerede har begynt å sende den ut.

Ja, jeg har så reisefeber at jeg nettopp har pakka ferdig. Eneste jeg har igjen er å legge ned Ipod-laderen. :)

De sender vel først ut del 1, og så kommer del 2 litt senere? Jo, det tror jeg. Men det er fint om det ikke er for lenge til del to også kommer. :)

Reiser du i morgen tidlig?

ShitDiddelyDo
Skrevet

De sender vel først ut del 1, og så kommer del 2 litt senere? Jo, det tror jeg. Men det er fint om det ikke er for lenge til del to også kommer. :)

Reiser du i morgen tidlig?

Nope. Reiser ikke før torsdag kveld.

Tida går ikke spesielt raskt akkurat nå.

Men fredag, rundt 12 norsk tid og 6 timer senere thai-tid, er jeg framme. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har du et tips i kveld? :)

(Jeg har levert en hjemme-eksamen og trenger en premie.)

Film eller serie? Vet ikke om jeg kommer på så mye nytt for øyeblikket. Jeg har ikke sett Heroes ennå, men jeg tror den er bra. Har også lastet ned Dexter, om en åstedsgransker/seriemorder. (Har ikke sett den heller ennå, men jeg skal.) :)

Travelt for tida, får jo ikke sett noe jo! :)

hare1365380455
Skrevet

Film eller serie? Vet ikke om jeg kommer på så mye nytt for øyeblikket. Jeg har ikke sett Heroes ennå, men jeg tror den er bra. Har også lastet ned Dexter, om en åstedsgransker/seriemorder. (Har ikke sett den heller ennå, men jeg skal.) :)

Travelt for tida, får jo ikke sett noe jo! :)

Du må rydde tid til litt film om kvelden vet du! ;)

hare1365380455
Skrevet

Nope. Reiser ikke før torsdag kveld.

Tida går ikke spesielt raskt akkurat nå.

Men fredag, rundt 12 norsk tid og 6 timer senere thai-tid, er jeg framme. :)

Rapport når du kommer hjem! Tenk så spennende å oppleve en helt annen kultur og nye opplevelser!

hare1365380455
Skrevet

Jeg ga opp Lost ganske fort også. Jeg tror ikke slike evighetsserier uten ende og egentlig uten handling er noe for meg.

Dumt at de amerikanerene skal dra seriene ut i det uendelige... I grunnen greit Carnivale sluttet etter sesong to, selv om jeg ville sett mer! ;)

Skrevet

Dumt at de amerikanerene skal dra seriene ut i det uendelige... I grunnen greit Carnivale sluttet etter sesong to, selv om jeg ville sett mer! ;)

Det er jeg helt enig i. Jeg håper da virkelig at det ikke kommer mer Carnivale. Men det var jo åpning på slutten for å fortsette da. Og jeg likte den jeg også.

hare1365380455
Skrevet

Det er jeg helt enig i. Jeg håper da virkelig at det ikke kommer mer Carnivale. Men det var jo åpning på slutten for å fortsette da. Og jeg likte den jeg også.

Det var en kjempegod serie! Men da siste episode var over så var jeg litt overrasket over at det ikke var mer "slutt". Ser du noen serier for tiden? :)

Skrevet

Det var en kjempegod serie! Men da siste episode var over så var jeg litt overrasket over at det ikke var mer "slutt". Ser du noen serier for tiden? :)

Jeg ser på CSI, første sesong. Jeg har nemlig ikke sett dem på tv. Ellers så er det House da men han er jo bare en gang i uka og ikke det engang. De hopper jo stadig over.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du må rydde tid til litt film om kvelden vet du! ;)

På fredag går jeg inn i en friperiode, så da har jeg tid til å se noe! Da skal jeg bare kose meg. :)

hare1365380455
Skrevet

På fredag går jeg inn i en friperiode, så da har jeg tid til å se noe! Da skal jeg bare kose meg. :)

Du vil kanskje like Weeds.

Hvor mange vakter har du i strekk før fri? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du vil kanskje like Weeds.

Hvor mange vakter har du i strekk før fri? :)

Prøvde å se Weeds, men den falt ikke i smak.

Har egentlig ikke så mange vakter i strekk, men nå har jeg jobbet i ett siden torsdag og skal jobbe ut fredag. Har tatt masse ekstravakter denne mnd, for jeg er så blaaaaakk! :)

Men så har jeg fri lørdag - søndag - mandag - tirsdag og så skal jeg på onsdag natt. :) Deilig!

hare1365380455
Skrevet

Prøvde å se Weeds, men den falt ikke i smak.

Har egentlig ikke så mange vakter i strekk, men nå har jeg jobbet i ett siden torsdag og skal jobbe ut fredag. Har tatt masse ekstravakter denne mnd, for jeg er så blaaaaakk! :)

Men så har jeg fri lørdag - søndag - mandag - tirsdag og så skal jeg på onsdag natt. :) Deilig!

Det blir nok godt med en friperiode da, ja!

Du må si ifra når du har sett Heroes hvordan den serien er. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser på CSI, første sesong. Jeg har nemlig ikke sett dem på tv. Ellers så er det House da men han er jo bare en gang i uka og ikke det engang. De hopper jo stadig over.

Hvilken sesong av House går på tv?

Om du liker CSI så er det mange sesonger du kan kose deg med! Ser du det på tv? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det blir nok godt med en friperiode da, ja!

Du må si ifra når du har sett Heroes hvordan den serien er. :)

Tenkte kanskje jeg skulle se noen episoder senere i kveld. Hvis jeg ikke sovner, da. Blir så trøtt av denne dagtidsjobbingen, fnis.

hare1365380455
Skrevet

Tenkte kanskje jeg skulle se noen episoder senere i kveld. Hvis jeg ikke sovner, da. Blir så trøtt av denne dagtidsjobbingen, fnis.

Hehe, prøv å få sett noen du... :D (Har du på dvd?)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, prøv å få sett noen du... :D (Har du på dvd?)

Har brent ut ep. 1-11 og har ep. 12 på dataen. :)

Skulle nok holde i kveld, det. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...