Gå til innhold

Hvorfor ringer han ikke

Anbefalte innlegg

Gjest venninnen
Skrevet

Jeg ringte en venn i siste uke som jeg ikke hadde snakket med på laaaang tid. Jeg traff han i et av hans verste øyeblikk i livet, og han avsluttet med å si at nå får vi støtte hverandre. Jeg sendte han to trøstemeldinger og fikk da svar tilbake. I dag ringte jeg og vi begynte å snakke litt og så sier han plutselig at han må legge på og at han ringer meg senere. Jeg ringte han på mobilen så han kan ha vært hvor som helst, men nå er det gått fem timer og enda har han ikke ringt tilbake og jeg er oppriktig urolig.

Når ville dere ringt tilbake i en slik situasjon? Føler at jeg ikke kan mase på han med å ringe han igjen og fortelle hvor bekymret jeg er, men synes det er rart at han ikke har ringt.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Bare ring han og si det som det er: du er svært bekymret for han og du vil han skal vite at du er der. At han må si ifra hvis det er noe du kan bidra med. Gjør også avtale med han om at du ringer dagen etter eller at han ringer deg. Avtal tid for når dette skal skje. Og spør han om han tenker på å skade seg selv.

Det viser bare omsorg, og det er ikke farlig å prate om dette. Det er verre å ikke gjøre det.

Lykke til:)

Skrevet

Du skriver at du møtte en kar i et av hans verste øyblikk i hans liv. Du haddde heller ikke snakket med ham på lange tider, så du er vel ingen nær venn kanskje.

Han har vel annet å tenke på en deg i en vanskelig tid.

Gjest venninnen
Skrevet

Du skriver at du møtte en kar i et av hans verste øyblikk i hans liv. Du haddde heller ikke snakket med ham på lange tider, så du er vel ingen nær venn kanskje.

Han har vel annet å tenke på en deg i en vanskelig tid.

Jeg møtte han ikke, men ringte han etter at vi har oppholdt oss på forskjellige steder i noen uker eller måneder. Om jeg er nær venn eller ikke, han snakket åpent i siste uke og nå ville jeg høre hvordan han hadde det. Forklaringen på at han sier at han ringer meg senere og ikke gjør det er neppe graden av vennskap.

Jeg blir mer og mer skremt av denne tausheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...