Line Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hey you! Jeg kommer til Oslo neste helg, skal avlegge eksen et besøk sammen barna, og få med meg Les Misérables x 2 i Lillestrøm. Skal vi se om vi får til å ta en kaffe på fredag eller lørdag på dagen, eller ligger du i din dypeste søvn da? Jeg kan ikke garantere at jeg får tid, men det hadde vært hyggelig å se deg igjen! Altfor lenge siden sist nå..! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Det hadde vært stas, men de to neste helgene befinner jeg meg i varmere strøk. Nope. Ikke i helvete, men 13 timer unna med fly. 0 Siter
Line Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 Det hadde vært stas, men de to neste helgene befinner jeg meg i varmere strøk. Nope. Ikke i helvete, men 13 timer unna med fly. Husker jo det når du sier det, vettu. Det blir sikkert en Oslotur til i løpet av året, antar jeg, så det er sikkert flere anledninger til å treffes =) Det snør masse her nå, skibakken neste! :-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Husker jo det når du sier det, vettu. Det blir sikkert en Oslotur til i løpet av året, antar jeg, så det er sikkert flere anledninger til å treffes =) Det snør masse her nå, skibakken neste! :-D Ja, denne snøen har du gått og ventet på lenge nå. Greit at dere får litt dere også. Her har vi i skrivende stund 12 kuldegrader og 20 cm snø. Ikke helt min greie, men langt bedre enn slapsen vi har hatt til nå i vinter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.