Gå til innhold

Utroskap..

Gjest hilsen nysjerrig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I all dag har jeg fordømt slikt og virkelig sett ned på "slike" folk. dømt dem nord og ned uten og vite noe om bakgrunn og forhold rundt."

Hmmm, kan du fortelle noen om hva slags bakgrunn og hvilke forhold rundt som kan gjøre at utroskap er greit, etter din mening?

"Idag er jeg mer voksen og vet at det er uendelig mange ting som spiller inn.

Dette igjen betyr ikke at jeg godtar utroskap, men at jeg ikke er så rask til å dømme når jeg hører et rykte."

Det er mange ting som spiller inn. Det er mange ting som skjer, og som kan gå galt selv om intensjonen ikke trenger å være slik fra start. Mener at det er forskjell på om slikt skjer en gang, enn om det foregår over en lengre periode.

Skrevet

Ikke enig.

Klarer du ikke å holde deg på matta, har du ingenting i et forhold å gjøre.

Det finnes _ingen_ formildende omstendighet, du vet hva du gjør og du har valget å IKKE gjøre det uansett hvordan situasjonen din er.

I sort hvit tekst er jeg enig med deg. MEN livet er ikke sort hvitt, det unnskylder ikke utroskap.

Dette er ulikt fra eksempel til eksempel. Noen er utro hvis de gir en av annet kjønn en klem, og andre er ikke utro før de har hatt heftig sex med en annen, der ikke munnsex inngår som utroskap.

Skrevet

I sort hvit tekst er jeg enig med deg. MEN livet er ikke sort hvitt, det unnskylder ikke utroskap.

Dette er ulikt fra eksempel til eksempel. Noen er utro hvis de gir en av annet kjønn en klem, og andre er ikke utro før de har hatt heftig sex med en annen, der ikke munnsex inngår som utroskap.

Jeg er ikke enig med deg.

Skrevet

Jeg er ikke enig med deg.

Vet du, det er faktisk helt lov det :-)

Kan ikke være like enig alltid. Jeg var like bastant som deg før.

Skrevet

Vet du, det er faktisk helt lov det :-)

Kan ikke være like enig alltid. Jeg var like bastant som deg før.

Gode greier.

Skrevet

"Idag er jeg mer voksen og vet at det er uendelig mange ting som spiller inn.

Dette igjen betyr ikke at jeg godtar utroskap, men at jeg ikke er så rask til å dømme når jeg hører et rykte."

Det er mange ting som spiller inn. Det er mange ting som skjer, og som kan gå galt selv om intensjonen ikke trenger å være slik fra start. Mener at det er forskjell på om slikt skjer en gang, enn om det foregår over en lengre periode.

Nei, for all del, man trenger ikke være rask til å dømme når man hører et rykte. Man får ofte bare servert en side av saken, og rykter er ikke alltid sanne heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...