Gå til innhold

Herrer: Finn fram langunderbuksa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min hadde heller daua enn å gå i noe sånt - og godt er det ;-)

Skrevet

Haha, synes jeg ser typen i noe slikt. Han er stooor. 1.90 høy og skikkelig skøyteløperlår. Tror jeg skal få ham til å prøve. ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mannen min hadde heller daua enn å gå i noe sånt - og godt er det ;-)

Jeg hadde iallfall dødd av latter hvis samboeren min hadde spradet rundt i stillongs til fest. Hoho, det hadde blitt noen flotte pipestilker! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Haha, synes jeg ser typen i noe slikt. Han er stooor. 1.90 høy og skikkelig skøyteløperlår. Tror jeg skal få ham til å prøve. ;-)

Hihi, men min har bare noen tynne pipestilker som absolutt gjør seg best i noe som ikke er fullt så tettsittende. :)

Skrevet

Hihi, men min har bare noen tynne pipestilker som absolutt gjør seg best i noe som ikke er fullt så tettsittende. :)

Med andre ord er det ingen som kler slikt? :-)

Skrevet

Hæh? Du mener ikke uten bukse utenpå? Vanvittig!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hæh? Du mener ikke uten bukse utenpå? Vanvittig!

Det er visst det de mener, ja. :) Rene Robin Hood-gjengen! Synes jeg ser det! *lol*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Med andre ord er det ingen som kler slikt? :-)

Herrer i stillongs har da aldri vært noe særlig flatterende? Men morsomt, det skal de ha. :)

Skrevet

Jeg hadde iallfall dødd av latter hvis samboeren min hadde spradet rundt i stillongs til fest. Hoho, det hadde blitt noen flotte pipestilker! :D

Hehe, gubben har fine lår og rumpe, men litt "mage", så det skulle tatt seg ut (kanskje med tunika over?)!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, gubben har fine lår og rumpe, men litt "mage", så det skulle tatt seg ut (kanskje med tunika over?)!

Rumpa til samboeren min er også lekker, men foretrekker den i jeans eller dressbukse (mmm). :)

Skrevet

Rumpa til samboeren min er også lekker, men foretrekker den i jeans eller dressbukse (mmm). :)

Ja, det må jeg bare skrive under på at funker bedre :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det må jeg bare skrive under på at funker bedre :-)

Dressbukse er bare l e k k e r t! Da må jeg bare bort og klå litt. ;)

Skrevet

Lange hvite er ikke sexy, men når det er skikkelig kaldt, fuktig og du må sitte helt stille i timevis...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Lange hvite er ikke sexy, men når det er skikkelig kaldt, fuktig og du må sitte helt stille i timevis...

Ja, hva skjer da?

Skrevet

Ja, hva skjer da?

Du holder deg varm. Jo flere lag klær, jo bedre. Moderne materialer er pene, men ofte kalde i bruk og usolide. Revner i ytre kleslag er veldig dumt sammen med snø og søle. Det er viktigere at det er romslig og tåler en trøkk enn at det tar seg godt ut på sjekkern.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du holder deg varm. Jo flere lag klær, jo bedre. Moderne materialer er pene, men ofte kalde i bruk og usolide. Revner i ytre kleslag er veldig dumt sammen med snø og søle. Det er viktigere at det er romslig og tåler en trøkk enn at det tar seg godt ut på sjekkern.

Men bare leggings er dårlig beskyttelse mot vær og vind, tror jeg. :)

Skrevet

Men bare leggings er dårlig beskyttelse mot vær og vind, tror jeg. :)

Utvilsomt.

Jeg så en fjortis i dag ned på riksveien som skulle ta samme bussen. Hun var sommerkledt med kort skinnjakke, 5 cm bar mage og ikke hansker. Med 14 kalde og vind, så forstår jeg at hun begynte å se blåhvit ut da bussen var 20 min forsinket i dag.

Skrevet

*grøsser* Det er jo like ille som da menn skulle gå med skjørt.

Skrevet

Dressbukse er bare l e k k e r t! Da må jeg bare bort og klå litt. ;)

Dongeri er best ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...