Gå til innhold

ved jobb i kommunen

Anbefalte innlegg

Gjest sykehuskø
Skrevet

Kan man ta fri med lønn for å gå til lege selv om jeg bare jobber 53% stilling?

Skrevet

Hvis du jobber 53% bør du forsøke å bytte dag enten hos legen eller på jobb, mener jeg da...

Gjest sykehuskø
Skrevet

Hvis du jobber 53% bør du forsøke å bytte dag enten hos legen eller på jobb, mener jeg da...

Jobber hver dag jeg, ikke helgen, men da tar de ikke imot til undersøkelser.

Skrevet

Jobber hver dag jeg, ikke helgen, men da tar de ikke imot til undersøkelser.

Når du jobber 53% stilling, så har du vel noe ledig tid på dagtid hverdager?

Eller er det vanskelig å få timeavtale på de tidspunkter du kan?

Hos min arbeidsgiver (privat næringsliv) er det fri med lønn ved legebesøk, men vi oppfordres til å legge det utenom arbeidstid så langt det er mulig. Jobber man deltid burde det jo være mulig, hvis man da ikke må reise langt, eller det er vanskelig å få time på ønsket tidspunkt.

Gjest sykehuskø
Skrevet

Når du jobber 53% stilling, så har du vel noe ledig tid på dagtid hverdager?

Eller er det vanskelig å få timeavtale på de tidspunkter du kan?

Hos min arbeidsgiver (privat næringsliv) er det fri med lønn ved legebesøk, men vi oppfordres til å legge det utenom arbeidstid så langt det er mulig. Jobber man deltid burde det jo være mulig, hvis man da ikke må reise langt, eller det er vanskelig å få time på ønsket tidspunkt.

Det kan nok være greit å si at timen hos legen har allerede funnet sted. Det var til lege på sykehuset, og timen hadde jeg ventet på i ett år, faktisk litt over året.(så det var aldri i plan å endre time) Ståa mi er om jeg kan føre timer eller ikke for tiden jeg var borte. Har tenkt å ringe kontoret før jeg leverer timelisten. Ville bare høre her. Han jeg jobbet hos fikk muligheten til å ta vikar, men valgte å slippe meg å ta meg tilbake når timen var over.Men takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...