Gjest sykehuskø Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Kan man ta fri med lønn for å gå til lege selv om jeg bare jobber 53% stilling? 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hvis du jobber 53% bør du forsøke å bytte dag enten hos legen eller på jobb, mener jeg da... 0 Siter
Gjest sykehuskø Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hvis du jobber 53% bør du forsøke å bytte dag enten hos legen eller på jobb, mener jeg da... Jobber hver dag jeg, ikke helgen, men da tar de ikke imot til undersøkelser. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jobber hver dag jeg, ikke helgen, men da tar de ikke imot til undersøkelser. Når du jobber 53% stilling, så har du vel noe ledig tid på dagtid hverdager? Eller er det vanskelig å få timeavtale på de tidspunkter du kan? Hos min arbeidsgiver (privat næringsliv) er det fri med lønn ved legebesøk, men vi oppfordres til å legge det utenom arbeidstid så langt det er mulig. Jobber man deltid burde det jo være mulig, hvis man da ikke må reise langt, eller det er vanskelig å få time på ønsket tidspunkt. 0 Siter
Gjest sykehuskø Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Når du jobber 53% stilling, så har du vel noe ledig tid på dagtid hverdager? Eller er det vanskelig å få timeavtale på de tidspunkter du kan? Hos min arbeidsgiver (privat næringsliv) er det fri med lønn ved legebesøk, men vi oppfordres til å legge det utenom arbeidstid så langt det er mulig. Jobber man deltid burde det jo være mulig, hvis man da ikke må reise langt, eller det er vanskelig å få time på ønsket tidspunkt. Det kan nok være greit å si at timen hos legen har allerede funnet sted. Det var til lege på sykehuset, og timen hadde jeg ventet på i ett år, faktisk litt over året.(så det var aldri i plan å endre time) Ståa mi er om jeg kan føre timer eller ikke for tiden jeg var borte. Har tenkt å ringe kontoret før jeg leverer timelisten. Ville bare høre her. Han jeg jobbet hos fikk muligheten til å ta vikar, men valgte å slippe meg å ta meg tilbake når timen var over.Men takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.