Gå til innhold

Tegn på at jeg er gal er mange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bl a så spiser jeg alltid to saltstenger på en gang. Aldri en av gangen. Det har flere lagt merke til.

Hva er ditt tegn?

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

27

• meg__123!

6

• Hatsumomo

5

• org

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror du har posen for deg selv da, altså vil ikke dele med noen, så da har du tid til å spise en av gangen? ;)

Så spørsmålet blir da, er du gal eller egoistisk :)

Skrevet

Jeg tror du har posen for deg selv da, altså vil ikke dele med noen, så da har du tid til å spise en av gangen? ;)

Biter negler, i perioder.

Skrevet

Jeg tror noe forferdelig vil skje om jeg bare tar en. F eks kan noen tro jeg er beskjeden.

Skrevet

Saltstengene kan ikke spises vanlig.

Først må saltet av, naturligvis. Så skal stanga inn i munnen på tre bitt. Veldig viktig, det der.

Gulerøtter må spises på "tvers" sånn at bare margen er igjen. Den skal spises loddrett.

*bare eksentrisk*

Skrevet

Først må saltet av, naturligvis. Så skal stanga inn i munnen på tre bitt. Veldig viktig, det der.

Gulerøtter må spises på "tvers" sånn at bare margen er igjen. Den skal spises loddrett.

*bare eksentrisk*

Å spise saltstenger er ingen spøk, det må gjøres med andakt, disiplin og følelse.

Jeg tenker utgi en bok, vil du være medforfatter?

Tittel: Saltstengenes betydning for orden og disiplin.

Skrevet

Pastiller må spises to og to om gangen. Er det en igjen kastes den eller jeg må kjøpe en ny eske.

Skrevet

Å spise saltstenger er ingen spøk, det må gjøres med andakt, disiplin og følelse.

Jeg tenker utgi en bok, vil du være medforfatter?

Tittel: Saltstengenes betydning for orden og disiplin.

Tja, vi kan iallefall dele overskuddet?

Her har du kontonr mitt: xxxxxxxxxxx (jeg skrev det for sikkerhets skyld i kode. Knekker du den, kan du bare tømme kontoen - jeg er likevel blakk).

Skrevet

Pastiller må spises to og to om gangen. Er det en igjen kastes den eller jeg må kjøpe en ny eske.

Dæven. Jeg har ikke tenkt på hva som bør skje når det bare er en saltstang igjen! Hastemøte i saltstangutvalget. Et alternativ er selvsagt å gå fra konseptene.

Skrevet

*bare eksentrisk*

Endelig noen flere som har skjønt det med gulrota! :)

Skrevet

Tja, vi kan iallefall dele overskuddet?

Her har du kontonr mitt: xxxxxxxxxxx (jeg skrev det for sikkerhets skyld i kode. Knekker du den, kan du bare tømme kontoen - jeg er likevel blakk).

I mens må vi få saltstengene på kartet:

http://de.wikipedia.org/wiki/Salzstange

Skrevet

*bare eksentrisk*

"Gulerøtter må spises på "tvers" sånn at bare margen er igjen. Den skal spises loddrett."

Jeg pleier bite tre ganger mens jeg snur den rundt, før jeg biter den av. Men jeg kunne godt tenke meg å prøve din eksersis.

Skrevet

Endelig noen flere som har skjønt det med gulrota! :)

Det er da en hel liten flokk av oss som har skjønt hvordan gulrota skal behandles.

Og hva med is med sjokoladetrekk? Trekket først - ikke sant!

Og så er det Troikasjokoladen: Først sjokoladetrekket, så geleen, så nougaten, og til slutt marsipanen. Så det så.

Ingrid Bjørnov hadde enda et navn på fenomenet: Vi er kjernespisere!

Skrevet

Det er da en hel liten flokk av oss som har skjønt hvordan gulrota skal behandles.

Og hva med is med sjokoladetrekk? Trekket først - ikke sant!

Og så er det Troikasjokoladen: Først sjokoladetrekket, så geleen, så nougaten, og til slutt marsipanen. Så det så.

Ingrid Bjørnov hadde enda et navn på fenomenet: Vi er kjernespisere!

Jøss, vi bør snarest danne en forening... Troikaens endelikt - høres det ikke bra ut?

Skrevet

Fyllt kjeks må deles. Så skal fyllet gnages av med fortennene. Når det er noen som slår et telefonnummer på film, må alle sifrene telles.

Skrevet

Off topic, sånn halvveis: har du prøvd å slikke på en saltstang og så lukte på den?

Yuck. Lukter som munnen på ei katte som akkurat har spist noe bare katter ville ha spist.

Kanskje det er tegnet på at jeg er gal, at jeg slikker på saltstengene enda jeg veit hvor vondt de lukter da ...

Skrevet

Non-stop er min galskap;)

Må alltid telle de og sortere de etter farger og spiser to og to. Og hvis ikke antallet går opp i en to-gang, spiser jeg opp de enslige først;)

Nummeret før tvangstrøye;)

Gjest Purpurp
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at du er litt sær faktisk! ;)

Min spesialitet...tja hva skal det være? det må være det med dorullen som alltid må henge med papirstrimmelen ut fra veggen. Jeg har ikke noe mer spennende å komme med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...