Gå til innhold

Tegn på at jeg er gal er mange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyllt kjeks må deles. Så skal fyllet gnages av med fortennene. Når det er noen som slår et telefonnummer på film, må alle sifrene telles.

Hmm. Mulig det er derfor skuespillere taster litt vilt på tastene, for at slike som deg ikke skal finne ut nummeret?

Eller alle amerikanske begynner med 555?

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

27

• meg__123!

6

• Hatsumomo

5

• org

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Off topic, sånn halvveis: har du prøvd å slikke på en saltstang og så lukte på den?

Yuck. Lukter som munnen på ei katte som akkurat har spist noe bare katter ville ha spist.

Kanskje det er tegnet på at jeg er gal, at jeg slikker på saltstengene enda jeg veit hvor vondt de lukter da ...

Hvis ingen lurte på deg før, så lurer de sikkert nå, men stå på.

Skrevet

Non-stop er min galskap;)

Må alltid telle de og sortere de etter farger og spiser to og to. Og hvis ikke antallet går opp i en to-gang, spiser jeg opp de enslige først;)

Nummeret før tvangstrøye;)

Her ser vi jo mønsteret med to og to. To må man være. Stå på.

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at du er litt sær faktisk! ;)

Min spesialitet...tja hva skal det være? det må være det med dorullen som alltid må henge med papirstrimmelen ut fra veggen. Jeg har ikke noe mer spennende å komme med.

Der er jeg også ganske nater! Uansett hvor jeg er, så snur jeg dorullen om den henger "feil" vei.

Sikkert mange som undrer seg hvem som ommøblerer dorullene deres;)

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at du er litt sær faktisk! ;)

Min spesialitet...tja hva skal det være? det må være det med dorullen som alltid må henge med papirstrimmelen ut fra veggen. Jeg har ikke noe mer spennende å komme med.

Når du pusser tenna, så starter du alltid med de samme tenna?

Selvsagt dine egne, men med samme side og samme tenner?

candyqueen_83
Skrevet

Det er da en hel liten flokk av oss som har skjønt hvordan gulrota skal behandles.

Og hva med is med sjokoladetrekk? Trekket først - ikke sant!

Og så er det Troikasjokoladen: Først sjokoladetrekket, så geleen, så nougaten, og til slutt marsipanen. Så det så.

Ingrid Bjørnov hadde enda et navn på fenomenet: Vi er kjernespisere!

Geleen til slutt :P

Skrevet

Hmm. Mulig det er derfor skuespillere taster litt vilt på tastene, for at slike som deg ikke skal finne ut nummeret?

Eller alle amerikanske begynner med 555?

Hehe, men de slår bestandig 5-8 siffer

Skrevet

Der er jeg også ganske nater! Uansett hvor jeg er, så snur jeg dorullen om den henger "feil" vei.

Sikkert mange som undrer seg hvem som ommøblerer dorullene deres;)

"Sikkert mange som undrer seg hvem som ommøblerer dorullene deres;)"

Eller hvem som løper rundt i nabolaget og tjuvdriter?

Skrevet

Å spise saltstenger på tvers uten at de brekker. Fin tidtrøyte.

Skrevet

Må lukte på ting.

De fleste dyr gjør det.

Skrevet

Saltstengene kan ikke spises vanlig.

Først må saltet av, naturligvis. Så skal stanga inn i munnen på tre bitt. Veldig viktig, det der.

Gulerøtter må spises på "tvers" sånn at bare margen er igjen. Den skal spises loddrett.

*bare eksentrisk*

Hehe. Jeg liker også å "disekrere" mat.

Skrevet

Jeg "lander" alltid med venstre ben på vei opp/ ned trapper......

VEL- så nå kan jo alle begynne å lete etter meg......

Skrevet

Å spise saltstenger på tvers uten at de brekker. Fin tidtrøyte.

Jeg kan ta det med i boka under kapittel for pedanter.

Skrevet

Geleen til slutt :P

Der kan du se - du er i hvert fall gal!

Klart geleen skal spises før nougaten og marsipanen.

Gjest Purpurp
Skrevet

Fyllt kjeks må deles. Så skal fyllet gnages av med fortennene. Når det er noen som slår et telefonnummer på film, må alle sifrene telles.

Hva skjer om du ikke teller de? ;)

Skjelver med tanken på svaret..

Skrevet

Det med kjeksen kvalifiserer helt klart til kjernespiser-klubben. At jeg kunne glemme kjeksen!

Skrevet

Dæven. Jeg har ikke tenkt på hva som bør skje når det bare er en saltstang igjen! Hastemøte i saltstangutvalget. Et alternativ er selvsagt å gå fra konseptene.

Når det bare er en saltstang igjen i hele verden går den under. Og den som har den siste saltstangen blir hersker i det nye riket. Værre er det ikke.

Skrevet

Hva skjer om du ikke teller de? ;)

Skjelver med tanken på svaret..

Jeg vet ikke, teller bestandig. Tør ikke annet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...