Mista nikket Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det med kjeksen kvalifiserer helt klart til kjernespiser-klubben. At jeg kunne glemme kjeksen! Spisemåten der er veldig viktig :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Når det bare er en saltstang igjen i hele verden går den under. Og den som har den siste saltstangen blir hersker i det nye riket. Værre er det ikke. Det kaller jeg mytiske evner. Du burde skrive den nye religiøse boken. Saltstangistenes regelbok. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Når jeg skal drikke vann fra springen, må jeg alltid fylle glasset to ganger for å tømme det ut, før jeg fyller opp med det vannet jeg drikker. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Jeg "lander" alltid med venstre ben på vei opp/ ned trapper...... VEL- så nå kan jo alle begynne å lete etter meg...... Da må du jo telle trinna før du tar første trinn, så du begynner med riktig ben? 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Når jeg skal drikke vann fra springen, må jeg alltid fylle glasset to ganger for å tømme det ut, før jeg fyller opp med det vannet jeg drikker. Hva skjer hvis du ikke gjør det? 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hva skjer hvis du ikke gjør det? Vet ikke - jeg gjør det jo alltid....kanskje jeg tror glasset er skittent 0 Siter
Gjest samleren Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Vel, det skjønte jeg her forleden da jeg leste følgende sitat: "Den som samler på bøker, er klok. Den som samler på aviser, er alvorlig sinnslidende" :-) Hilsen en med uleste avisbunker. 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Når jeg skal drikke vann fra springen, må jeg alltid fylle glasset to ganger for å tømme det ut, før jeg fyller opp med det vannet jeg drikker. Sånn er jeg også. Må liksom skylle glasset først 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg må alltid passe på at dopapiret henger med pairet BORT fra veggen. Må selvfølgelig snu hele rullen og dandere pent hvis jeg oppdager at den henger galt. 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har alltid tenkt at du er litt sær faktisk! Min spesialitet...tja hva skal det være? det må være det med dorullen som alltid må henge med papirstrimmelen ut fra veggen. Jeg har ikke noe mer spennende å komme med. AHA! Vi er fler om det! AHA!!! *lykkelig* 0 Siter
Debra-irl Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Da må du jo telle trinna før du tar første trinn, så du begynner med riktig ben? Jeg ser det ganske fort. Også skifter jeg bein underveis når jeg ser det ender "feil". Kan se hvilket ben jeg kommer til å ende med ganske raskt. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Vet ikke - jeg gjør det jo alltid....kanskje jeg tror glasset er skittent Så lenge det ikke plager noen. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Vel, det skjønte jeg her forleden da jeg leste følgende sitat: "Den som samler på bøker, er klok. Den som samler på aviser, er alvorlig sinnslidende" :-) Hilsen en med uleste avisbunker. Hvorfor leser du ikke avisene? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Um, ettersom jeg har litt tvangstanker så har jeg også litt tvangshandlinger... jeg må sjekke døren 2 ganger etter jeg har låst den. Alltid. Ellers så blir jeg usikker på om jeg har låst den. Dvs jeg kan låse den og to sekunder etterpå være usikker på om jeg låste den. Hmmm jeg er virkelig gal da. Hehe... 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Jeg må alltid passe på at dopapiret henger med pairet BORT fra veggen. Må selvfølgelig snu hele rullen og dandere pent hvis jeg oppdager at den henger galt. Hvorfor? 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Jeg ser det ganske fort. Også skifter jeg bein underveis når jeg ser det ender "feil". Kan se hvilket ben jeg kommer til å ende med ganske raskt. Med trening kan det bli en ny idrett? 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hvorfor? Fordi en kompis fortalte meg at alt kom til å gå til hællvette hvis den ikke hang akkurat sånn. Den gang var jeg 13 år. Gjorde inntrykk. 0 Siter
Gjest samleren Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hvorfor leser du ikke avisene? Joda, jeg leser dem selvsagt. Men rekker ikke å lese den ferdig (så ferdig som jeg vil), så da lar jeg den ligge bare litt til. Eller så er det noen artikler i den som jeg absolutt må klippe ut, men har ingen saks i nærheten. Så da lar jeg den ligge bare litt til... Inntil bordene er fulle. Joda, jeg tar en rush innimellom og hiver dem, da. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Um, ettersom jeg har litt tvangstanker så har jeg også litt tvangshandlinger... jeg må sjekke døren 2 ganger etter jeg har låst den. Alltid. Ellers så blir jeg usikker på om jeg har låst den. Dvs jeg kan låse den og to sekunder etterpå være usikker på om jeg låste den. Hmmm jeg er virkelig gal da. Hehe... Her i bygda trenger jeg ikke låse dører. Folk blir irriterte hvis dører er låst, selv om jeg ikke er hjemme. 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Um, ettersom jeg har litt tvangstanker så har jeg også litt tvangshandlinger... jeg må sjekke døren 2 ganger etter jeg har låst den. Alltid. Ellers så blir jeg usikker på om jeg har låst den. Dvs jeg kan låse den og to sekunder etterpå være usikker på om jeg låste den. Hmmm jeg er virkelig gal da. Hehe... Trodde jeg var den eneste 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.