Gå til innhold

Tegn på at jeg er gal er mange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge det ikke plager noen.

Kan ikke tro det plager noen nei :)

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

27

• meg__123!

6

• Hatsumomo

5

• org

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trodde jeg var den eneste :P

hehe, flott vi er flere...

Men må du også si til deg selv høyt etter du har sjekket 2 ganger :"nå har jeg låst døren, den er låst" ? *Ler*

Skrevet

hehe, flott vi er flere...

Men må du også si til deg selv høyt etter du har sjekket 2 ganger :"nå har jeg låst døren, den er låst" ? *Ler*

jeg sier det inni meg. hehe.. Er ikke bare døren jeg må sjekke, men komfyren også. Ganske slitsomt egentlig.

Skrevet

Med trening kan det bli en ny idrett?

Kanskje det?

Heldigvis så er jeg ikke sånn at det skal være riktig fra toppen av trappa (da hadde jeg vært meget slankere :-)). Det er bare om å gjøre å lande på venstre......

Skrevet

jeg sier det inni meg. hehe.. Er ikke bare døren jeg må sjekke, men komfyren også. Ganske slitsomt egentlig.

hehe ok. Jeg har det bare med det å låse dører, enten min egen dør eller andre dører jeg må låse.

Rart det der.... men det er desverre tvangstankene som er mest slitsomme.

Skrevet

hehe ok. Jeg har det bare med det å låse dører, enten min egen dør eller andre dører jeg må låse.

Rart det der.... men det er desverre tvangstankene som er mest slitsomme.

Er vel egentlig tvangstanker dette og. At man bare måå sjekke..

Gjest Pontiac
Skrevet

*ler som en gal*

Utrolig mange hærlige "nykker" på folk her inne :D

Slekke på saltstanga og så lukte, den tok kaka altså.

Jeg er spik spenne gæærn så jeg kunne sikkert ramsa opp mye.

Men noe som er forbasket irriterende er at om kællen bruker ti minutter mer enn meg før han går til sengs, eller jeg blir liggende noen minutter for lenge før jeg sovner så flyr jeg på dass et så uhorvelig utall ganger.

Og så kommer det en og en halv dråpe hver gang :(

Høres ikke mye "du er gal" ut, men hadde du sett ei naken kjerring fly frem og tilbake på dass i ti minutter i strekk så hadde du nok begynt å lure.

Skrevet

Er vel egentlig tvangstanker dette og. At man bare måå sjekke..

Sant nok... slitsomt er det uansett i hvilken form.

Det verste er jo om jeg har gjort alt sammen med døren og allikevel sitter på bussen og tenker "Låste jeg døren"? og kan ikke dra tilbake og sjekke...

DET er sprøtt! *ler*

Skrevet

Sant nok... slitsomt er det uansett i hvilken form.

Det verste er jo om jeg har gjort alt sammen med døren og allikevel sitter på bussen og tenker "Låste jeg døren"? og kan ikke dra tilbake og sjekke...

DET er sprøtt! *ler*

hehe ja.. Må nesten le av meg selv når jeg står der og sjekker. :)

Skrevet

Det kaller jeg mytiske evner. Du burde skrive den nye religiøse boken.

Saltstangistenes regelbok.

Jeg er allerede godt i gang. Kan sende deg et signert eksemplar når jeg er ferdig.

Skrevet

hehe ja.. Må nesten le av meg selv når jeg står der og sjekker. :)

Hehe det er jammen bra vi kan le av oss selv da ;)

Skrevet

Hehe det er jammen bra vi kan le av oss selv da ;)

ja :)

Skrevet

Jeg "lander" alltid med venstre ben på vei opp/ ned trapper......

VEL- så nå kan jo alle begynne å lete etter meg......

Du mener at det venstre benet er det siste du setter i bakken når du er på toppen av trappa? Nei nei nei! Det er helt feil! Det fordrer selvsagt at jeg vet hvor mange trinn trappa har, men det er _høyre_ for som skal sist i bakken!

Og selvsagt skal trinnene telles slik at venstre bein er oddetallsbeinet og høyre bein partallsbeinet.

Gal, jeg? Neeeida...

Skrevet

Der kan du se - du er i hvert fall gal!

Klart geleen skal spises før nougaten og marsipanen.

Nei! Nougaten er ikke god så den går ned først etter sjokoladelokket, så marsipanen og til slutt den deilige geleen... :o)

Skrevet

Gubben er litt småbekymra over at jeg alltid MÅ åpne døra til soveromsverandaen rett før jeg legger meg. Må åpne den for å sjekke at det er tomt for folk og fe der ute. Hadde jo vært fælt for en av ungene eller kattene å måtte tilbringe natten på ca to kvm, spesielt nå om vinteren;-)

Gubben argumenterer med at jeg nettopp har sjekka at alle tre ungene ligger i senga og at han akkurat har tatt ut kattene for natta. Tenk om det er en innbruddstyv som verken kommer seg inn eller ned fra verandaen da. Arme sjel....

Skrevet

Når jeg skal drikke vann fra springen, må jeg alltid fylle glasset to ganger for å tømme det ut, før jeg fyller opp med det vannet jeg drikker.

Det gjør jeg også :o)

Skrevet

Jeg må alltid passe på at dopapiret henger med pairet BORT fra veggen.

Må selvfølgelig snu hele rullen og dandere pent hvis jeg oppdager at den henger galt.

Det er ikke et tegn på at du er gal, det ser jeg på som helt normalt og absolutt nødvendig!

Skrevet

Det er da en hel liten flokk av oss som har skjønt hvordan gulrota skal behandles.

Og hva med is med sjokoladetrekk? Trekket først - ikke sant!

Og så er det Troikasjokoladen: Først sjokoladetrekket, så geleen, så nougaten, og til slutt marsipanen. Så det så.

Ingrid Bjørnov hadde enda et navn på fenomenet: Vi er kjernespisere!

Skriver under på alt du sier her, jeg.. Spesielt med Troikaen!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fjernkontrollen og den slags må alltid ligge vinkelrett på bordet og peke mot vest.

Lighteren må ligge symetrisk korrekt oppå røykpakka, og både røyk og lighter må peke mot vest.

Dette er en av grunnene til at jeg kutta røyken. Snusboksen er langt enklere å forholde seg til.

Skrevet

Jeg må alltid passe på at dopapiret henger med pairet BORT fra veggen.

Må selvfølgelig snu hele rullen og dandere pent hvis jeg oppdager at den henger galt.

Det gjør jeg også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...