Gå til innhold

Tegn på at jeg er gal er mange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjernkontrollen og den slags må alltid ligge vinkelrett på bordet og peke mot vest.

Lighteren må ligge symetrisk korrekt oppå røykpakka, og både røyk og lighter må peke mot vest.

Dette er en av grunnene til at jeg kutta røyken. Snusboksen er langt enklere å forholde seg til.

Du er ikke en av de som må ha lokket på snusboksen 100% rett i forhold til resten av boksen da?

Eller var jeg "slem" som gav deg en idè nå?

:-)

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

27

• meg__123!

6

• Hatsumomo

5

• org

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er ikke en av de som må ha lokket på snusboksen 100% rett i forhold til resten av boksen da?

Eller var jeg "slem" som gav deg en idè nå?

Hehe, jo, jeg er faktisk det.

Jeg vrir alltid til det stemmer. :)

Skrevet

Hehe, jo, jeg er faktisk det.

Jeg vrir alltid til det stemmer. :)

Tenkte meg det:-)

Broren til kona snuser, og han er akkurat likedan.

Så jeg skrur alltid på lokket til snusboksen hans når han ikke ser det:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tenkte meg det:-)

Broren til kona snuser, og han er akkurat likedan.

Så jeg skrur alltid på lokket til snusboksen hans når han ikke ser det:-)

Urutinert av ham å la folk se det. Da får man svi.

Godt å høre at det ikke bare er meg som har et par småmaniske vaner. :)

Skrevet

Her var det jaggu mye rart nedover. Såpass mange hadde noen rariteter at det antagelig på regnes som normalt å være slik. Det unormale har blitt det normale:-)

Jeg har nå funnet ut at jeg må være svært unormal, fordi jeg ikke har slike tvangshandlinger, i alle fall ikke hva jeg vet om.

Jeg gjør selvsagt ting likt jeg også, men ikke av tvangshandlinger, men av praktiske årsaker og har ikke noe problemer med å gjøre det annerledes.

Skrevet

Her var det jaggu mye rart nedover. Såpass mange hadde noen rariteter at det antagelig på regnes som normalt å være slik. Det unormale har blitt det normale:-)

Jeg har nå funnet ut at jeg må være svært unormal, fordi jeg ikke har slike tvangshandlinger, i alle fall ikke hva jeg vet om.

Jeg gjør selvsagt ting likt jeg også, men ikke av tvangshandlinger, men av praktiske årsaker og har ikke noe problemer med å gjøre det annerledes.

Men hva med saltstenger? Er du sikker på at du ikke har en metode for å unngå angst når du spiser dem?

Skrevet

Gubben er litt småbekymra over at jeg alltid MÅ åpne døra til soveromsverandaen rett før jeg legger meg. Må åpne den for å sjekke at det er tomt for folk og fe der ute. Hadde jo vært fælt for en av ungene eller kattene å måtte tilbringe natten på ca to kvm, spesielt nå om vinteren;-)

Gubben argumenterer med at jeg nettopp har sjekka at alle tre ungene ligger i senga og at han akkurat har tatt ut kattene for natta. Tenk om det er en innbruddstyv som verken kommer seg inn eller ned fra verandaen da. Arme sjel....

Overempatisk.

Skrevet

Jeg spiser heller aldri en saltsteng av gangen.

Må være to - en på "hver side" av munnen:-)

Skrevet

Men hva med saltstenger? Er du sikker på at du ikke har en metode for å unngå angst når du spiser dem?

Lider ikke av angst, hverken for saltstenger eller noe annet:-)

Spiser ikke ofte saltstenger, men når jeg gjør det så tenker jeg aldri på om jeg spiser en og en eller flere sammen. Jeg bare tar noen og gomler dem i meg.

Skrevet

Lider ikke av angst, hverken for saltstenger eller noe annet:-)

Spiser ikke ofte saltstenger, men når jeg gjør det så tenker jeg aldri på om jeg spiser en og en eller flere sammen. Jeg bare tar noen og gomler dem i meg.

For et likeglad menneske, saltstenger som er så kompliserte å foholde seg til.

Skrevet

Fordi en kompis fortalte meg at alt kom til å gå til hællvette hvis den ikke hang akkurat sånn. Den gang var jeg 13 år. Gjorde inntrykk.

Smittsom dorullangst?

Skrevet

Jeg spiser heller aldri en saltsteng av gangen.

Må være to - en på "hver side" av munnen:-)

Det er godt å høre at en ikke er helt alene om ting. Men jeg spiser dem tett samen, og i tre bitt/knekk.

Mens vi snakker om snæks, så spiser jeg aldri peanøtter fra åpen bolle. Kun fra beholder som ingen kan stikke fingra i. Jeg vet så alt for godt hor mye ugg som havner på peanøttene.

Skrevet

For et likeglad menneske, saltstenger som er så kompliserte å foholde seg til.

Kanskje jeg spiser for lite av dem?

Skrevet

Nei! Nougaten er ikke god så den går ned først etter sjokoladelokket, så marsipanen og til slutt den deilige geleen... :o)

Nougaten er definitivt best. Så her aner jeg nødvendigheten av undergrupper for kjernespisere!

Skrevet

Du mener at det venstre benet er det siste du setter i bakken når du er på toppen av trappa? Nei nei nei! Det er helt feil! Det fordrer selvsagt at jeg vet hvor mange trinn trappa har, men det er _høyre_ for som skal sist i bakken!

Og selvsagt skal trinnene telles slik at venstre bein er oddetallsbeinet og høyre bein partallsbeinet.

Gal, jeg? Neeeida...

Jeg utfordrer deg til å gå med meg i Eiffeltårnet, Empire state building, Oslo plaza og andre steder som har trapper å snakke om :-)

Skrevet

Overempatisk.

Der traff du spiker'n på hodet ;-)

Skrevet

Kanskje jeg spiser for lite av dem?

Ja. For å få mer erfaring med dennee universelle tenkematen. Folk ser ut som de tenker når de spiser det *hvordan skal jeg få i meg dette på mest effektiv måte* hmm..

Skrevet

Det er godt å høre at en ikke er helt alene om ting. Men jeg spiser dem tett samen, og i tre bitt/knekk.

Mens vi snakker om snæks, så spiser jeg aldri peanøtter fra åpen bolle. Kun fra beholder som ingen kan stikke fingra i. Jeg vet så alt for godt hor mye ugg som havner på peanøttene.

Det bryr jeg meg mindre om.

Tenker heller at det bare bidrar til å styrke imunforsvaret mitt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...