Mary Poppins Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har virkelig fått smaken for lindberg brødet, og idag har jeg spist et halvt lindberg brød (les: ikke brødskive men brød). Når jeg tenker meg om så gjorde jeg vel det igår også. Brødet er jo sunt og det er jo flott men jeg tenkte jeg skulle sjekke antall kcal i dette brødet. Og til min store forskrekkelse har jeg altså fått i meg 750kcal takket være dette brødet!! *vurderer å gå over til mindre godt brød igjen* ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Eller rett og slett innføre max-grense på antall skiver per dag? ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Eller rett og slett innføre max-grense på antall skiver per dag? ;-) Eller det ja;).. men av en eller annen grunn klarer jeg å spise så mye mer av dét brødet enn jeg klarer ved f.eks kneipp... 0 Siter
Gjest klovneri Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg forsøkte også å spise Fedon brød. Tror jeg spiste det en halv uke, til frokost, og lunsj. Men gleden var kortvarig, da det endte med en svært så vindfull mage, med lukt.;-/ 0 Siter
GoodTimes Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg likte det brødet før. Nå syns jeg det er som å spise pudding med spirer. Det er tungt, og fuktig, og mugner nesten straks. Det er slutt mellom meg og Lindberg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.