Gå til innhold

Gave til 50 års bryllupsdag?


Gjest trenger ideer

Anbefalte innlegg

Gjest trenger ideer

Hva gir man til folk som feirer 50 års ekteskap? (Gullbryllup, heter det ikke det?). De har "alt", selvsagt, har også penger nok selv til å både reise og kjøpe det de trenger.

Noen idè? Fra de voksne barna (og evt fra barnebarna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et eller flere solide fotoalbum med bilder av slekters gang (blir vel helst barnas oppvekst og senere barnebarnas), og med kommentarer og i alle fall sånn noenlunde tidsfesting. Jeg laget et slikt til mine foreldres 25 års bryllupsdag, kopierte bl.a. en masse bilder fra da vi barna var ganske små fordi det meste de har av fotografier fra den tida er slides, og det ble veldig godt mottatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

En reise med familien. F.eks. en langhelg til en europeisk by med barn og barnebarn (evt. bare de voksne). Alt ferdig arrangert.

Slik gave setter i hvertfall mine foreldre pris på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...