Gå til innhold

Stinke-vask!

Anbefalte innlegg

Gjest stinkeguri
Skrevet

Det stinker fra kjøkken-vasken! Spesielt når jeg skrur den på, da oser det opp en lukt av bæsj eller meget dårlig ånde! Jeg har plastrør, men kan jeg likevel hive plumbo nedi? Og hva er det som får vasken til å stinke sånn?? fysjameg!

Skrevet

Ikke plumbo! Det gjør gjerne vondt verre, dessuten sier du ikke noe vasken er tett, bare at den stinker.

Jeg ville alikevel prøvd en avløpsåpner, f.eks. MrMuscle sin, den tar alt etter min erfaring. Tøm på halve flaska, la virke en halvtime og pøs på med kokende vann - bruk vannkoker eller kok opp på komfyren.

Skrevet

Kanskje en vannlås som ikke funker som den skal...

Det stinker av de fleste vasker og sluk, men ikke hvis vannlåsen funker.

Skrevet

Den nye avløpsåpneren til Jif funket glimrende her i alle fall, så jeg vil råde deg til å teste den før du prøver plumbo (som kan tette vasken hvis du bruker den feil..). Her var det ikke lukt som var problemet da, men det at vannet rant så tregt ut av badekaret og vasken på badet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...