Gå til innhold

Detox fotbad

Gjest bouenas takker for svar

Anbefalte innlegg

Gjest bouenas takker for svar
Skrevet

Noen som har erfaringer med dette?

Høres spennende ut, og har lyst å prøve det.

Hvilke resultater oppnådde du (merkbare), og etter hvor mange behandlinger?

Skrevet

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg har jobbet med dette og sett relativt få merkbare bedringer hos mine kunder.

Dette var et forsøksprosjekt og jeg ønsker ikke å drive med dette lenger.

Enkelte hevdet at de fikk bedre søvn, eksem ble bedre og fargen på vannet ble klarere for hver gang.

Mulig dette stemmer, men jeg har mer tro på urter og å ta ting fra innsiden.

Skrevet

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg har jobbet med dette og sett relativt få merkbare bedringer hos mine kunder.

Dette var et forsøksprosjekt og jeg ønsker ikke å drive med dette lenger.

Enkelte hevdet at de fikk bedre søvn, eksem ble bedre og fargen på vannet ble klarere for hver gang.

Mulig dette stemmer, men jeg har mer tro på urter og å ta ting fra innsiden.

Takk for nyttig svar, har lurt veldig på dette. Godt at en fagperson svarer så ærlig! :-)

Vil du tipse om type urter du anbefaler? Til de "vanlige" tingene; lite energi og ledd/muskel smerter..

Skrevet

Takk for nyttig svar, har lurt veldig på dette. Godt at en fagperson svarer så ærlig! :-)

Vil du tipse om type urter du anbefaler? Til de "vanlige" tingene; lite energi og ledd/muskel smerter..

Hehe, jeg som alltid får kjeft fordi jeg omtrent "forguder" alternative ting... Men jeg gjør faktisk ikke det. Jeg er veldig opptatt av å se resultater. Jeg blåser i om det er skolemedisinsk, eller naturmedisinsk, men jeg jobber etter to hovedprinsipper: Det skal virke i positiv retning og det skal ha minst mulig bivirkninger.

Men... tilbake til spørsmålet ditt:

Urter/tilskudd som kan virke utrensende, eller som har gunstig effekt på muskler og ledd er:

- Aloe Vera. I hovedsak det som gjorde meg fri fra fibromyalgi.(utrensende/slimhinne-oppbyggende/enzymrik/mineralrik)

- Lax Plus - kun utrensing i fordøyelsessystemet. (Navn på urteblanding av: Loppefrø, lakrisrot, søtrot og magnesium)

- Magnesium generelt (mykgjør muskulatur, forebygger forkalkninger i blodårer, muskler osv). 400 mg. kveld.

- Glukosamin med kondroitin og msm (bygger opp brusk og vev - veldig bra ved leddproblemer, men ikke like bra ved muskulære problemer)

- Glutamin (Bygger opp slimhinner og forebygger irritasjon/allergi)

Vanskelig å si mer, uten å ha intervjuet deg... Men magnesium og aloe vera ville jeg deinitivt gitt en sjanse. Obs. Viktig at du bruker Aloe av god kvalitet, dvs. Forever sin.

Skrevet

Hehe, jeg som alltid får kjeft fordi jeg omtrent "forguder" alternative ting... Men jeg gjør faktisk ikke det. Jeg er veldig opptatt av å se resultater. Jeg blåser i om det er skolemedisinsk, eller naturmedisinsk, men jeg jobber etter to hovedprinsipper: Det skal virke i positiv retning og det skal ha minst mulig bivirkninger.

Men... tilbake til spørsmålet ditt:

Urter/tilskudd som kan virke utrensende, eller som har gunstig effekt på muskler og ledd er:

- Aloe Vera. I hovedsak det som gjorde meg fri fra fibromyalgi.(utrensende/slimhinne-oppbyggende/enzymrik/mineralrik)

- Lax Plus - kun utrensing i fordøyelsessystemet. (Navn på urteblanding av: Loppefrø, lakrisrot, søtrot og magnesium)

- Magnesium generelt (mykgjør muskulatur, forebygger forkalkninger i blodårer, muskler osv). 400 mg. kveld.

- Glukosamin med kondroitin og msm (bygger opp brusk og vev - veldig bra ved leddproblemer, men ikke like bra ved muskulære problemer)

- Glutamin (Bygger opp slimhinner og forebygger irritasjon/allergi)

Vanskelig å si mer, uten å ha intervjuet deg... Men magnesium og aloe vera ville jeg deinitivt gitt en sjanse. Obs. Viktig at du bruker Aloe av god kvalitet, dvs. Forever sin.

Sååååå glad jeg ble nå, når jeg leste svaret ditt!! Jeg bøyer meg dypt og takker så masse for det gode og utdypende svaret ditt! :-)

Her blir det løp og kjøp, for å si det sånn ;o)

Gleder meg til å prøve, tusen takk!!

Skrevet

Sååååå glad jeg ble nå, når jeg leste svaret ditt!! Jeg bøyer meg dypt og takker så masse for det gode og utdypende svaret ditt! :-)

Her blir det løp og kjøp, for å si det sånn ;o)

Gleder meg til å prøve, tusen takk!!

Jo, det var da ikke store greiene:-)

Men alt er ikke like enkelt å få tak i... Det merker du sikkert.

Men om det er noe du ikke finner, så si fra, så skal jeg gi deg noen tips.

Skrevet

Jo, det var da ikke store greiene:-)

Men alt er ikke like enkelt å få tak i... Det merker du sikkert.

Men om det er noe du ikke finner, så si fra, så skal jeg gi deg noen tips.

Det setter jeg stor pris på, og vil nok spør da ja.

Takk igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...