Gå til innhold

treningsstudio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på dagen er det minst folk på et treningsstudio? Noen som vet?

Skrevet

Sikkert på formiddagen. Vil i alle fall tro at de fleste trener på ettermiddag/kveld, og noen på morgenen.

På dagtid/formiddag er det mange som er på jobb, bare folk som jobber skift eller deltid, har fridag eller folk som av ulike årsaker ikke jobber som har tid til å trene på den tiden av døgnet.

Skrevet

Sikkert på formiddagen. Vil i alle fall tro at de fleste trener på ettermiddag/kveld, og noen på morgenen.

På dagtid/formiddag er det mange som er på jobb, bare folk som jobber skift eller deltid, har fridag eller folk som av ulike årsaker ikke jobber som har tid til å trene på den tiden av døgnet.

sant :)

Skrevet

Man skulle generelt tro at det var lite folk sånne steder på dagtid ja.

Jeg pleide alltid synes det var irriterende at pensjonister, husmødre mv. gikk i butikken om ettermiddagen/kvelden; de måtte da kunne gjøre på dagtid når det var bedre plass i butikken.

Den gang ei. De få gangene jeg har vært i butikken på dagtid, har det vært minst like fullt. Jeg vet selvsagt ikke om det samme gjelder treningssentre da. :-)

Skrevet

Jeg vil anta tidlig morgen og sen kveld. Evt. rett etter kl 8 når folk har dratt på jobb og husmødrene enda ikke har fått somlet seg på treninga. :-)

Skrevet

Man skulle generelt tro at det var lite folk sånne steder på dagtid ja.

Jeg pleide alltid synes det var irriterende at pensjonister, husmødre mv. gikk i butikken om ettermiddagen/kvelden; de måtte da kunne gjøre på dagtid når det var bedre plass i butikken.

Den gang ei. De få gangene jeg har vært i butikken på dagtid, har det vært minst like fullt. Jeg vet selvsagt ikke om det samme gjelder treningssentre da. :-)

hehe

:)

Skrevet

Tidlig morgen er min erfaring, da brukte jeg å være helt alene i styrkesalen.

Skrevet

Tidlig morgen er min erfaring, da brukte jeg å være helt alene i styrkesalen.

ok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...