Gå til innhold

treningsstudio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på dagen er det minst folk på et treningsstudio? Noen som vet?

Skrevet

Sikkert på formiddagen. Vil i alle fall tro at de fleste trener på ettermiddag/kveld, og noen på morgenen.

På dagtid/formiddag er det mange som er på jobb, bare folk som jobber skift eller deltid, har fridag eller folk som av ulike årsaker ikke jobber som har tid til å trene på den tiden av døgnet.

Skrevet

Sikkert på formiddagen. Vil i alle fall tro at de fleste trener på ettermiddag/kveld, og noen på morgenen.

På dagtid/formiddag er det mange som er på jobb, bare folk som jobber skift eller deltid, har fridag eller folk som av ulike årsaker ikke jobber som har tid til å trene på den tiden av døgnet.

sant :)

Skrevet

Man skulle generelt tro at det var lite folk sånne steder på dagtid ja.

Jeg pleide alltid synes det var irriterende at pensjonister, husmødre mv. gikk i butikken om ettermiddagen/kvelden; de måtte da kunne gjøre på dagtid når det var bedre plass i butikken.

Den gang ei. De få gangene jeg har vært i butikken på dagtid, har det vært minst like fullt. Jeg vet selvsagt ikke om det samme gjelder treningssentre da. :-)

Skrevet

Jeg vil anta tidlig morgen og sen kveld. Evt. rett etter kl 8 når folk har dratt på jobb og husmødrene enda ikke har fått somlet seg på treninga. :-)

Skrevet

Man skulle generelt tro at det var lite folk sånne steder på dagtid ja.

Jeg pleide alltid synes det var irriterende at pensjonister, husmødre mv. gikk i butikken om ettermiddagen/kvelden; de måtte da kunne gjøre på dagtid når det var bedre plass i butikken.

Den gang ei. De få gangene jeg har vært i butikken på dagtid, har det vært minst like fullt. Jeg vet selvsagt ikke om det samme gjelder treningssentre da. :-)

hehe

:)

Skrevet

Tidlig morgen er min erfaring, da brukte jeg å være helt alene i styrkesalen.

Skrevet

Tidlig morgen er min erfaring, da brukte jeg å være helt alene i styrkesalen.

ok :)

Bli med i samtalen