meg__123! Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Når på dagen er det minst folk på et treningsstudio? Noen som vet? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Sikkert på formiddagen. Vil i alle fall tro at de fleste trener på ettermiddag/kveld, og noen på morgenen. På dagtid/formiddag er det mange som er på jobb, bare folk som jobber skift eller deltid, har fridag eller folk som av ulike årsaker ikke jobber som har tid til å trene på den tiden av døgnet. 0 Siter
meg__123! Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 Sikkert på formiddagen. Vil i alle fall tro at de fleste trener på ettermiddag/kveld, og noen på morgenen. På dagtid/formiddag er det mange som er på jobb, bare folk som jobber skift eller deltid, har fridag eller folk som av ulike årsaker ikke jobber som har tid til å trene på den tiden av døgnet. sant 0 Siter
Sofline Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Sikkert på formiddagen. Vil i alle fall tro at de fleste trener på ettermiddag/kveld, og noen på morgenen. På dagtid/formiddag er det mange som er på jobb, bare folk som jobber skift eller deltid, har fridag eller folk som av ulike årsaker ikke jobber som har tid til å trene på den tiden av døgnet. Man skulle generelt tro at det var lite folk sånne steder på dagtid ja. Jeg pleide alltid synes det var irriterende at pensjonister, husmødre mv. gikk i butikken om ettermiddagen/kvelden; de måtte da kunne gjøre på dagtid når det var bedre plass i butikken. Den gang ei. De få gangene jeg har vært i butikken på dagtid, har det vært minst like fullt. Jeg vet selvsagt ikke om det samme gjelder treningssentre da. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg vil anta tidlig morgen og sen kveld. Evt. rett etter kl 8 når folk har dratt på jobb og husmødrene enda ikke har fått somlet seg på treninga. :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 Man skulle generelt tro at det var lite folk sånne steder på dagtid ja. Jeg pleide alltid synes det var irriterende at pensjonister, husmødre mv. gikk i butikken om ettermiddagen/kvelden; de måtte da kunne gjøre på dagtid når det var bedre plass i butikken. Den gang ei. De få gangene jeg har vært i butikken på dagtid, har det vært minst like fullt. Jeg vet selvsagt ikke om det samme gjelder treningssentre da. :-) hehe 0 Siter
pampen Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Tidlig morgen er min erfaring, da brukte jeg å være helt alene i styrkesalen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 Tidlig morgen er min erfaring, da brukte jeg å være helt alene i styrkesalen. ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.