Gå til innhold

Dette var da også et tidspunkt å våkne på ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lover bra for min del.

Med mindre klimaet der nede er like fucka opp som her, skal man kunne stole på at Phuket har 4 regndager i januar og 3 i februar.

Greit at det regner fra seg før jeg kommer. :)

Men regntida begynner snart og de vet ikke om det er den som har begynt. Men da pleier det å regne en times tid midt på dagne og så kommer sola igjen.

Best det øser ned nå og så blir det fint til torsdagen :o)

Ha en riktig god tur forresten. Og så titter du etter om det er et sted for meg å reise også. please ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men regntida begynner snart og de vet ikke om det er den som har begynt. Men da pleier det å regne en times tid midt på dagne og så kommer sola igjen.

Ha en riktig god tur forresten. Og så titter du etter om det er et sted for meg å reise også. please ;o)

Nei, regntida begynner ikke før i juni, så jeg tror kanskje han eksen din må roe ned på inntaket av Singah. :)

Takk, forresten! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og ja: jeg skal titte! :)

Skrevet

Nei, regntida begynner ikke før i juni, så jeg tror kanskje han eksen din må roe ned på inntaket av Singah. :)

Takk, forresten! :)

Hehe, han er alkoholfri og han er gift med en thai. Tror kanskje været er fucka der nede også så de rett og slett ikke vet hva som skjer. Uansett så får du helt sikkert en strålende tur.

Skrevet

Og ja: jeg skal titte! :)

Fint, jeg stoler ikke helt på folk som driver med reklame hele tida.

Skrevet

Jeg må bare spørre... Er ikke du også litt redd for å fly? Jeg er litt smånervøs for å fly selv, og har foreløbig bare flydd rundt omkring i Europa... Når resten av familien ymter frempå om mer eksotiske feriesteder er jeg flink til å fremheve fordelene med vårt eget kontinent...

Men du tør å fly til Thailand?

mvh

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg må høre det fra folk som har vært der.

Og du stoler ikke på eksen? :)

Nå har jeg sjekka værmeldinga, og det ser ut til å bli bedre de neste dagene. Men det melder faktisk thunderstorm natt til torsdag.

Jaja. Regner det en dag får jeg finne meg en bar. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må bare spørre... Er ikke du også litt redd for å fly? Jeg er litt smånervøs for å fly selv, og har foreløbig bare flydd rundt omkring i Europa... Når resten av familien ymter frempå om mer eksotiske feriesteder er jeg flink til å fremheve fordelene med vårt eget kontinent...

Men du tør å fly til Thailand?

mvh

Jeg er ikke spesielt begeistra for å fly, nei, men det var langt verre tidligere.

Jeg mistrives veldig når vi tar av og når vi lander, men når flyet først befinner seg høyt oppe, går det greit.

Det er utrolig hva en cognac eller tre kurerer. :)

Skrevet

Jeg er ikke spesielt begeistra for å fly, nei, men det var langt verre tidligere.

Jeg mistrives veldig når vi tar av og når vi lander, men når flyet først befinner seg høyt oppe, går det greit.

Det er utrolig hva en cognac eller tre kurerer. :)

Synes du er tøff! God tur!

mvh

Skrevet

Og du stoler ikke på eksen? :)

Nå har jeg sjekka værmeldinga, og det ser ut til å bli bedre de neste dagene. Men det melder faktisk thunderstorm natt til torsdag.

Jaja. Regner det en dag får jeg finne meg en bar. :)

Jeg stoler ikke helt på exen for han vil gjerne ha meg med nedover på ferie. Og jeg vil ikke hvis det ikke er slik at jeg kan gå ut ellers så blir jeg sittende inne med minstemann hele ferien ;o) Og det har jeg ikke lyst til i hvert fall.

Jeg vil på bar jeg også da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...