Gå til innhold

17,5 minus, kl 05.50

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Der kom den første vinterpusten ja :)

Nå biter det bra ute.

Hvordan er det med kalde hos dere i dag?

Gjest Underskrift
Skrevet

Her er det bare -12

*leter etter varme klær*

Skrevet

-10. Spent på om de tar med ungene ut i barnehagen i dag.. De pleeir å være litt redde for kuldegradene.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

-16

Så jeg kranglet med mine barn som hater strømpebukser. Men med denne kulda satte jeg inn vetoretten - med to surmulende unger som resultat.

Gjest abrahamsen
Skrevet

-0,5 og iskaldt. Det sies at 0,5 eller deromkring på vestlandet virker kaldere enn -15 på østlandet..

Skrevet

Her på Sørlandet er det nydelig vær og passe kaldt :-) Dt var -3,8 hos oss halv åtte idag. SKolegutten skulle ha utedag i dag, og fikk med seg pølser. pølsebrød og kakao - og var kjempefornøyd!

Det var kaldt å vente på bussen i dag, men jeg skal kanskje ikke klage...Gleder meg over et snev av vinter :-)

Gjest østfolding
Skrevet

19 kuldegrader i Indre Østfold klokken 9 i dag.

Hilsen

Gjest Fryser i dag
Skrevet

19 kuldegrader i Indre Østfold klokken 9 i dag.

Hilsen

brrrrrr... Her ved kysten er det nesten minus 10, og de kjennes nok like godt som de minus 19 hos deg. Har dratt fra minus 10 her til dobbelt antall kalde inne i landet tidligere, og det føltes ikke kaldere ut faktisk.

Skrevet

Det er 10 minus her nå. Er hjemme med et febersykt barn som egentlig skulle ha vært på ski-skole. Det er så kaldt i huset. Prøver å få fyr på peisen, men jeg sliter:)

Gjest stilongser
Skrevet

-16

Så jeg kranglet med mine barn som hater strømpebukser. Men med denne kulda satte jeg inn vetoretten - med to surmulende unger som resultat.

Kjøp stilongser i stedet, da gikk det lett med mine 2.

Skrevet

Akkurat nå er det ca. -10.

Stakkars kaninene mine:o(

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kjøp stilongser i stedet, da gikk det lett med mine 2.

Jeg har prøvd det også, de vil ikke ha stilongs heller.

Men takk for tipset :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...