Gå til innhold

17,5 minus, kl 05.50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd det også, de vil ikke ha stilongs heller.

Men takk for tipset :-)

Minstemann var helt håpløs da han var yngre, det eneste som ble godkjent var pysjbuksa under buksene.

Nå er han ti og bruker stillongs men de må ikke være tettsittende. Jeg lurer på hvem han har arvet det fra ;o)

Skrevet

15-16 kalde og vind i går nede i dalen. Likevel ble fjortis observert med sommerklær og bar mage. Bussen var forsinka en halvtime, ikke rart hun var blåhvit da bussen kom?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Minstemann var helt håpløs da han var yngre, det eneste som ble godkjent var pysjbuksa under buksene.

Nå er han ti og bruker stillongs men de må ikke være tettsittende. Jeg lurer på hvem han har arvet det fra ;o)

Pysjbukse er tross alt bedre enn ingenting under buksene. Den varianten skal jeg prøve meg på i morgen.

Hvor får du tak i stillongs som ikke er ettersittende? Datteren min klør av det meste, men jeg tror at grunnen til at poden ikke vil gå med strøpebukser/stillongs er at han syns de er så slitsomme å ta på.

Skrevet

Natt til søndag var det seksten minus enkelte steder i Trondheim... i dag vet jeg ikke hvor kaldt det er, men det snør en del :)

Skrevet

Stakkars kaninene mine:o(

Tåler de det ikke? :-o De har jo pelskåpe og står vel ikke midt i sure blåsten?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Stakkars kaninene mine:o(

Minus 10 er ikke noe problem for kaniner, bare de har en skikkelig redekasse med mye tørt høy. Og så må du selvsagt gi dem nytt vann hver dag som ikke er frossent.

Skrevet

Pysjbukse er tross alt bedre enn ingenting under buksene. Den varianten skal jeg prøve meg på i morgen.

Hvor får du tak i stillongs som ikke er ettersittende? Datteren min klør av det meste, men jeg tror at grunnen til at poden ikke vil gå med strøpebukser/stillongs er at han syns de er så slitsomme å ta på.

Jeg har fått tak i på Bogerud Tekstil men det er ikke ull. Det hadde jeg aldri klart å få på ham.

Litt pinlig det med pysjbuksa under men jeg kunne jo ikke la ungen fryse ihjel heller :o)

Skrevet

Tåler de det ikke? :-o De har jo pelskåpe og står vel ikke midt i sure blåsten?

Det ser ut til at de er har det bra. De står på gulvet og med boks med høy inne i buret og den gamle gjemmer seg inne i høyet ;o)

Det er bare jeg som synes synd på dem i kulda, men jeg kan ikke ta dem inn for etter en halv time begynner minstemann å nyse.

Skrevet

Minus 10 er ikke noe problem for kaniner, bare de har en skikkelig redekasse med mye tørt høy. Og så må du selvsagt gi dem nytt vann hver dag som ikke er frossent.

Jeg er ute og passer på vannet stadig vekk og de har høy inne i kassene.

Gjest Herda søring bosatt med pysete Tromsøværringer
Skrevet

Her i Tromsø har vi hatt rundt -6 nå i snart en uke, og alle hutrer og klager. Det er uvanlig kaldt for tromsøværringer som er vant til mildt kystklima.

Noen (uvitende) "søringer" mente det ville være for kaldt å arrangere OL i Tromsø...

hehe

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ute og passer på vannet stadig vekk og de har høy inne i kassene.

Da trenger du ikke å synes synd på dem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...