Gå til innhold

Genialt av Valla og LO

Anbefalte innlegg

Gjest Wag the Dog
Skrevet

Et gammelt triks når det blåser som verst er å få oppmerksomheten bort fra hovedsaken. Smart trekk å komme med en falsk drapstrussel så de kan få journalister og andre til å fokusere på dette, og vekk fra at Valla og Co. har driti seg ut om og om igjen de siste ukene.......

En tanke fra............

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

12

• ShitDiddelyDo

10

• keinstein

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sier jo kanskje mer om DEG når du har sånne tanker, enn om Valla og LO!

Gjest Underskrift
Skrevet

Tror du seriøst at de har sendt den inn selv?

Det tror jeg ikke noe på.

Men at dette blir hennes redning, det hersker det ikke tvil om.

Men INGEN skal oppleve og få en drapstrussel, og det er dårlig gjort og si at hun har sendt den selv.

Mener

ShitDiddelyDo
Skrevet

Etter Vallas mange løgner de siste par ukene, tviler heller ikke jeg på at denne dama er i stand til å forsøke å få fokus endra ved å gjøre noe i disse baner.

Vi snakker om en dame som under pressekonferansen holder fram en konvolutt og påstår at brevet inni, et brev hun ikke engang viser fram og som i ettertid viser seg å være en bløff, er bevis for at Jaggeland var varslet om den aktuelle saken.

Allerede samme kvelden ble hennes pokerbløff avslørt som nettopp en bløff, og dagen derpå innrømmet hun løgnen.

Det er klart denne dama er i stand til å få fokus bort fra sine mangler ved å sende seg selv en drapstrussel.

Denne dama er syk.

Gjest ferskentre
Skrevet

Hadde det vært en annen enn Valla, kan jeg være enig med deg. Men Valla har vist at hun er villig til å ljuge får å gagne egen sak. Så jeg tenkte faktisk også at det ikke ville forundre meg og det kom fra at drapsdruselen var egenprodusert. Hun har selv lagt opp til at folk skal tenke slik. Et ærlig menneske ville ikke gjort det, men Valla har jo vist at hun nettopp IKKE er et ærlig menneske.

Skrevet

Etter Vallas mange løgner de siste par ukene, tviler heller ikke jeg på at denne dama er i stand til å forsøke å få fokus endra ved å gjøre noe i disse baner.

Vi snakker om en dame som under pressekonferansen holder fram en konvolutt og påstår at brevet inni, et brev hun ikke engang viser fram og som i ettertid viser seg å være en bløff, er bevis for at Jaggeland var varslet om den aktuelle saken.

Allerede samme kvelden ble hennes pokerbløff avslørt som nettopp en bløff, og dagen derpå innrømmet hun løgnen.

Det er klart denne dama er i stand til å få fokus bort fra sine mangler ved å sende seg selv en drapstrussel.

Denne dama er syk.

Jeg er mer eller mindre enig med deg i den "diagnosen" der....

Skrevet

Slik som Valle har fart med løgn, så har hun lagt opp til dette selv.

Hun høster som hun sår.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er mer eller mindre enig med deg i den "diagnosen" der....

Men jeg burde ordlagt meg annerledes, for webbis har det med å slette den typen innlegg.

Jeg får poste det igjen uten avslutninga, sånn i tilfelle webbis sletter meg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skrevet

Men jeg burde ordlagt meg annerledes, for webbis har det med å slette den typen innlegg.

Jeg får poste det igjen uten avslutninga, sånn i tilfelle webbis sletter meg. :)

:-)

Gjest Wag the Dog
Skrevet

Ja, det sier vel en masse om meg tenker jeg..........

Jeg synes det er for ille at folk skal bli drapstruet, og det hører ingen plass hjemme. Men med det kjøret hun har vært utsatt for, og etter å ha sett henne sitte og lyve flere ganger på TV, forundrer det meg IKKE om dette er iscenesatt av henne selv.

Ikke dermed sagt at det er riktig.

Skrevet

Denne dama er syk.

Det var hennes rådgiver som gikk ut og sa dagen etterpå at fax`en handlet om skifte av statssekretærer.

Det Valla sa på pressekonferansen var at man ikke skifter statsekretærer uten å snakke med statsministeren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var hennes rådgiver som gikk ut og sa dagen etterpå at fax`en handlet om skifte av statssekretærer.

Det Valla sa på pressekonferansen var at man ikke skifter statsekretærer uten å snakke med statsministeren.

Og hun sa ikke at brevet hun holdt i hånda var bevis på at hun hadde gjort som hun sa?

Nettopp.

Hvorfor forsvarer du Valla så til de grader? Det er umulig å komme unna hennes løgner. Hele Norge har sett dem live på tv.

Skrevet

Og hun sa ikke at brevet hun holdt i hånda var bevis på at hun hadde gjort som hun sa?

Nettopp.

Hvorfor forsvarer du Valla så til de grader? Det er umulig å komme unna hennes løgner. Hele Norge har sett dem live på tv.

Så du på pressekonferansen?

Det hun sa var kun dette: - Det er selvfølgelig ikke slik at man ikke snakker med statsministerens ved skifte av statssekretærer.

Det er vel bare det fax`en dreide seg om, at de har snakket sammen om det tidligere.

Hvorfor jeg forsvarer henne?

Jo, fordi jeg tror at det hele er et nøye planlagt politisk spill.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det hun sa var kun dette: - Det er selvfølgelig ikke slik at man ikke snakker med statsministerens ved skifte av statssekretærer.

Det er vel bare det fax`en dreide seg om, at de har snakket sammen om det tidligere.

Hva er et nøye planlagt politisk spill, og fra hvem? Fra Yssen?

Det er lenge siden dette dreide seg om Yssen. Det dreier seg om løgner og troverdighet, og Valla har løyet av seg absolutt all troverdighet de siste to ukene.

Det er det det dreier seg om. Ikke Yssen-saken.

Det er ingen som påstår at Valla skal gå på grunn av Yssen-saken. Det er hennes løgner i ettertid som er problemet.

Når et av landets mektigste mennesker lyver så det renner av henne, er det ikke rart folk reagerer.

Og det er ikke til å fatte og begripe at det er mulig å forsvare Valla etter de siste ukenes hendelser.

Valla har ingen troverdighet igjen.

Skrevet

Det er lenge siden dette dreide seg om Yssen. Det dreier seg om løgner og troverdighet, og Valla har løyet av seg absolutt all troverdighet de siste to ukene.

Det er ingen som påstår at Valla skal gå på grunn av Yssen-saken. Det er hennes løgner i ettertid som er problemet.

Når et av landets mektigste mennesker lyver så det renner av henne, er det ikke rart folk reagerer.

Og det er ikke til å fatte og begripe at det er mulig å forsvare Valla etter de siste ukenes hendelser.

Jeg kan ikke være mer enig i det du skriver der.

Yssen-saken blir en bagatell i forhold til hvordan Valla har håndtert denne saken når den kom opp.

Hun har null troverdighet igjen, og jeg fatter ikke hvordan noen (inkludert henne selv) kan forsvare at et slikt menneske (med så liten om noen moral) skal kunne fortsette å inneha den makten hun har hatt til nå.

Det positive er at det også svekker Ap's (ikke minst Stoltenbergs) troverdighet, når partiledelsen fremdeles mener det er greit at hun skal fortsatt lede valgkomiteen.

Og at det gjør folk flest enda mer kritisk til den sterke knytningen det er mellom LO og Ap.

Skrevet

Uansett om det var et politisk spill som _startet_ det hele, har hun vel den siste uken bevist at hun er en ubehagelig arbeidsgiver som har fått folk i fleng til å søke avskjed og en løgner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan ikke være mer enig i det du skriver der.

Yssen-saken blir en bagatell i forhold til hvordan Valla har håndtert denne saken når den kom opp.

Hun har null troverdighet igjen, og jeg fatter ikke hvordan noen (inkludert henne selv) kan forsvare at et slikt menneske (med så liten om noen moral) skal kunne fortsette å inneha den makten hun har hatt til nå.

Det positive er at det også svekker Ap's (ikke minst Stoltenbergs) troverdighet, når partiledelsen fremdeles mener det er greit at hun skal fortsatt lede valgkomiteen.

Og at det gjør folk flest enda mer kritisk til den sterke knytningen det er mellom LO og Ap.

Hun har driti seg ut som få maktmennesker før henne, og ja, hun svekker både LO og AP.

Hadde dama sagt "jeg diskuterer ikke interne stridigheter i pressen", hadde hele greia blåst over på få dager.

I stedet dro hun i gang med løgnene sine, og gjorde absolutt alt galt.

Dette sier ikke rent lite om norges mektigste kvinnes selvinnsikt og dømmekraft.

Skrevet

Hvilke løgner har hun kommet med i ettertid, bortsett fra fax`en som jeg ser du mener er en løgn?

Hvilke andre løgner har hun kommet med i ettertid?

Skrevet

Hun har driti seg ut som få maktmennesker før henne, og ja, hun svekker både LO og AP.

Hadde dama sagt "jeg diskuterer ikke interne stridigheter i pressen", hadde hele greia blåst over på få dager.

I stedet dro hun i gang med løgnene sine, og gjorde absolutt alt galt.

Dette sier ikke rent lite om norges mektigste kvinnes selvinnsikt og dømmekraft.

"Hadde dama sagt "jeg diskuterer ikke interne stridigheter i pressen", hadde hele greia blåst over på få dager.

I stedet dro hun i gang med løgnene sine, og gjorde absolutt alt galt."

Vi er enige om at hun dreit på draget der, og hun er nok selv fullt klar over det, men er fortsatt spent på hva du mener er løgner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...