Gå til innhold

HJELP- Intervju!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

"Hvis jeg ikke kan se om det er noen spesielle negative sider ved meg selv, hva bør jeg si da?"

At du er hekta på sims?

*Ler*

Neida, bare tuller.

Er med på spøken du sa til meg!

Det er vel den eneste negative siden jeg kan nevne under denne jobben! Jeg må bare spille sims hver dag, så det er ikke sikkert at jeg kommer på jobb hver dag:P! Den var god. Hehe. Nei jeg kan vel ikke si det Finner sikkert på noe om jeg får det spørsmålet!

Gjest jobba i dyreparken ja...
Skrevet

Nei, jeg har ikke søkt om karusellvakt eller bilett selger. Jeg orker ikke det der. Men det var noe annet av sommerarbeider jobbene som var bedre følte jeg. Kan du si hvor mye en får i lønn pr time? Og evt hvor mye en får pr måned om en jobber ca 5 timer om dagen! Penger er egentlig ikke det som teller for meg men jeg trenger jo litt! Trenger hvertfall en jobb med penger, blir første dette her!

Hei igjen, jeg hadde vel 95 kroner i timen eller noe, jeg var 18 da jeg jobba der - fire år siden nå.

Gjest catiki21
Skrevet

Hei igjen, jeg hadde vel 95 kroner i timen eller noe, jeg var 18 da jeg jobba der - fire år siden nå.

Oki. Vet ikke om det spiller noe rolle om en er 18 år eller over 20 år da. Men jeg tener jo ganske bra sånn egentlig om jeg tjener 95 kr timen. Det er bedre enn ingen ting. Så håper jeg evt sitter igjen med litt penger etter jobben, om jeg får da!

Gjest catiki21
Skrevet

Takk for svaret også!

Gjest jobba i dyreparken ja...
Skrevet

Oki. Vet ikke om det spiller noe rolle om en er 18 år eller over 20 år da. Men jeg tener jo ganske bra sånn egentlig om jeg tjener 95 kr timen. Det er bedre enn ingen ting. Så håper jeg evt sitter igjen med litt penger etter jobben, om jeg får da!

Lønna har sikkert økt noe, samtidig vil jeg tro at du kanskje har høyere lønn når du er over 20. Det avhenger jo selvsagt også av type jobb. Dersom det er den første jobben din/eneste jobb i år, så har du jo mulighet til å tjene nærmere 40 000 før du trenger å betale skatt også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...