Gå til innhold

Crocs cayman - trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest crocs på nettet
Skrevet

Helt konkrete svar, trenger jeg.

1. Hvor er det billigst å bestille? rei.com eller taylorshoes.com? eller andre?

2. Jeg bruker 38 - hvilken str skal jeg velge?

3. Barn str. 28 - hvilken str blir det?

Gjest har bestilt sko
Skrevet

taylorshoes er nok best.

Det står hvilken str det er-du skal nok ha 8-9. Til høyre i menyen finner du størrelsene.

Gjest har bestilt sko
Skrevet

Husk å bestille et par om gangen for å slippe toll.

Gjest crocs på nettet
Skrevet

er de ok for barn å leke ute med sommer/vår?

Gjest Jentemammaen
Skrevet

Jeg bruker str. 38 og har kjøpt W7. De er helt fine til meg. Jeg har kjøpt mange par fra taylorshoes.com (ett og ett par) og er veldig fornøyd.

Skrevet

er de ok for barn å leke ute med sommer/vår?

Helt fine å leke med ute om sommeren. Min 3 og 6 åring brukte omtrent ikke andre sko i sommerferien.

Gjest crocs på nettet
Skrevet

Helt fine å leke med ute om sommeren. Min 3 og 6 åring brukte omtrent ikke andre sko i sommerferien.

Hvilken str hadde treåringen i vanlige sko og cros da? Usikker på str

Gjest hallow :o/
Skrevet

Husk å bestille et par om gangen for å slippe toll.

Jeg har akkurat bestilt hos Taylorshoes. Venter levering hver dag som helst. Har ikke tenkt på det med toll. Hva er grensen for å måtte betale toll ?

Skrevet

Har bestilt hos Taylorshoes. Woman 7 var størrelsen og de tilsvarer str. 38. Det var vanskelig å finne kule farger i min størrelse. Måtte gå over til den andre typen. Tror de het Beach.

Gjest har bestilt sko
Skrevet

Jeg har akkurat bestilt hos Taylorshoes. Venter levering hver dag som helst. Har ikke tenkt på det med toll. Hva er grensen for å måtte betale toll ?

Ett par i en bestilling. Ett par koster rett under 200 kroner, som er tollgrensen. Med porto koster et par sko rett under 300 kroner.

Gjest crocs på nettet
Skrevet

Har bestilt hos Taylorshoes. Woman 7 var størrelsen og de tilsvarer str. 38. Det var vanskelig å finne kule farger i min størrelse. Måtte gå over til den andre typen. Tror de het Beach.

hva er forskjellen på cayman og beach? synes de er helt like...

Gjest crocs på nettet
Skrevet

nårjeg ser der nå er str 6-7 eller 8-9. det blir liksom feil begge deler. Betsilte du en ren 7 fra den siden?

Gjest Jentemammaen
Skrevet

Cayman er nettere.

Skrevet

Hvilken str hadde treåringen i vanlige sko og cros da? Usikker på str

Han har 26 i vanlige sko og jeg tror han har 10/11 i crocs. Hadde kjøpt en str mindre til å begynne med, men de var for små.

Storesøster har str 29/30 og har 12/13. De er fortsatt litt store.

Skrevet

nårjeg ser der nå er str 6-7 eller 8-9. det blir liksom feil begge deler. Betsilte du en ren 7 fra den siden?

På mine sko står det M (men) 5 og W (women) 7. Det tilsvarer en str. 38. De er kjempegode!

Skrevet

Kan heller ikke se den helt store forskjellen, men jeg har ikke mottatt mine fra Taylorshoes enda - så jeg vet ikke nøyaktig. Cayman har jeg kjøpt i sportsbutikken til kr. 699,-. Grusomt dyrt!

Skrevet

Ser i et svar nedenfor at Cayman er nettere.

Skrevet

Skoene koster det samme på R.E.I og Taylor Shoes.

Men REI er dyrere på porto.

Skrevet

Det står på taylorshoes.com - på enten Beach eller Cayman at den modellen er bredere eller smalere i lesten enn den andre. Husker ikke hvilken som er hvilken i farten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...