Gå til innhold

Trenger ny hobby, men hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et hobbyforslag å komme med? Jeg er ei jente på 30 som liker være aktiv og kreativ....men savner en hobby. Men nå trenger jeg det virkelig!

:)

Skrevet

Lære et nytt språk? Last ned programmer eller kjøp i bokhandelen. Det er jo veldig nyttig da, mer nyttig enn å lære seg å brodere (uff..)

Gjest noen forslag
Skrevet

Internett (dol, andre forum), gå tur, svømme, café, lese, kurs (maling, jobbrelatert), frivillighetssentralen, rydde i skuffer og skap, venner, kino, treningssenter, fotball (se kamper), passe barn, yoga, deltidsjobb, forening, utdanning, tegning, oppussing.

Skrevet

Hadde jeg hatt tid hadde jeg gått på matlagingskurs. Har gått på ett, og det er kjempeartig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Lese bøker, skrive, løpe i terreng, støttekontakt eller frivillig aktivisere barn/unge....

Gjest scrapping
Skrevet

Scrapping - da blir du bitt av basillen! Gjør en søk på Scrapping eller Scrapbooking, så vil du se!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Korsang! Morsomt, kreativt og sosialt. :)

Skrevet

Slektsforskning eller kryssordløsing.

Lete etter O-poster i terrenget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...